نماینده ولی فقیه در بابلسر و مجلس خبرگان رهبری به شهادت رسید

آیت الله عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در سوءقصدی به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۸۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 26April 2023

شهادت نماینده، ولی فقیه در بابلسر+ فیلمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

این حادثه در بانک ملی شهر بابلسر اتفاق افتاد و ضارب که از نگهبانان بانک با شلیک ۱۱ گلوله امام جمعه بابلسر را به شهادت رساند.

عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده ادوار چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری بوده است. وی مدتی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان بود. مسؤول امور اهل سنت استان‏ سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان، امامت جمعه و عضو شوراى ائمه جمعه استان مازندران از ۱۳۵۹تا ۱۳۸۰، نماینده ولی ‏فقیه در دانشگاه ‏هاى ملى استان‏ هاى مازندران و گلستان، عضو هیئت امنای دانشگاه زاهدان و علوم دریایی چابهار و امامت جمعه‏ بابلسر از دیگر مسوولیت‌های او بوده است.

یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه گفت: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار