نماینده ولی فقیه در مازندران:

فرج بشریت در فرج امام زمان (عج) است/ با آسیب‌های فرهنگ مهدویت مقابله کنیم

آیت الله «محمدی لائینی» با اشاره به اینکه گشایش و فرج بشریت در فرج و ظهور امام زمان (عج) است، گفت: باید برای فرج و ظهور امام زمان (عج) زیاد دعا کنیم.
کد خبر: ۵۷۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 03March 2023

فرج بشریت در فرج امام زمان (عج) است/ با آسیب‌های فرهنگ مهدویت مقابله کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با توصیه بر تقوا اظهار داشت: مدیریت و سرپرستی با صداقت و خدمت رسانی درست به مردم از نشانه‌های تقواست.

وی با اشاره به اینکه گشایش و فرج بشریت در فرج و ظهور امام زمان (عج) است، افزود: باید برای فرج و ظهور امام زمان (عج) زیاد دعا کنیم.

امام جمعه ساری با تبریک میلاد امام زمان (عج) گفت: ما در عصر امامی هستیم که قرار است عالم را اصلاح کند و تخت عدالت در انتظار ظهور آن حضرت است که روزی بر این سریر عدالت بنشیند و عدالت را در مقیاس جهانی مستقر کند و ریشه کنی ظالمان را شاهد باشیم.

محمدی لائینی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با بیان اینکه الگوی جوانان ما حضرت علی اکبر (ع) باید باشد، دینداری، فداکاری، خلوص، اخلاص و نترسیدن از هر مصیبت در مسیر خدا و یاری ولی خدا را الگو‌های جوان از نظر دین اسلام عنوان کرد.

وی ادامه داد: جوانان بسیار شایسته و با غیرت و فهمیده با عشق خدا، دین و وطن و ولایت این همه حماسه آفریدند و در حوزه‌های مختلف در اردو‌های جهادی جهادگری کردند و باید درد جوان را دید و حرفش را شنید و به مشکلات نسل جوان رسیدگی کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کاهش زاد وولد و جمعیت گفت: پیری جمعیت سبب کاهش نیروی کار و جوان می‌شود و باید این تهدید را جدی گرفت.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)، این نهاد را بسیار مبارک توصیف کرد و گفت: کمیته امداد خدمات معیشتی و فرهنگ و اقتصادی ارائه می‌کند و این روز را که روز احسان و فداکاری و ترویج فرهنگ قرض الحسنه است گرامی می‌داریم.

امام جمعه ساری بر ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و قرض الحسنه تأکید کرد و گفت: قرض الحسنه دادن خوب است و بسیار سفارش شده است.

محمدی لائینی با گرامیداشت روز ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی به اهمیت جنگل پرداخت و گفت: جنگل ما بی‌نظیر است و در ذخیره سازی آب و سلامت محیط و محیط زیست تأثیر گذار است و باید هم درخت بکاریم و هم برداشت از جنگل به صورت علمی و بهینه انجام شود و در حفظ و مراقبت از جنگل کوشا باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: حضور این کانون‌ها در مساجد تأثیرگذار است.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز میلاد امام زمان (عج) تأکید کرد: هم باید جشن و سرور را جدی بگیریم، هم عاشقان امام زمان (عج) باید با چراغانی کردن خیابانها، نصب پرچم، پخش شیرینی و شکلات، عشق‌، محبت و ارادت خود را نشان بدهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باید با برگزاری محافل و مجالس با فرهنگ امام زمان (عج) آشنا شویم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه برخی خطر‌ها و آسیب‌ها فرهنگ مهدویت را تهدید می‌کند، گفت: باید با این آسیب‌ها و خطرها مقابله کرد و با ولادت این مولود کلید ریشه‌کن شدن نظام سلطه زده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار