وصیتنامه شهید «حسینی قورتانی»:

قدر رهبر را بدانيد كه در جهان بی‌نظیر است

در فرازی از وصیتنامه شهید «سیداحمد حسینی قورتانی» آمده است: قدر رهبر را بدانيد كه در جهان بی‌نظیر است و با تمام نيرو از رهبر پيروى كنيد و تا آخرين نفس با كافران بجنگيد و هرگز تن به ذلت ندهيد.
کد خبر: ۵۶۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷ - 16January 2023

قدر رهبر را بدانيد كه در جهان بی‌نظیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌ طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سیداحمد حسینی قورتانی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل روستای «قورتان» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

سیداحمد ششم آبان در سال ۱۳۴۸ در روستای قورتان از توابع شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود و یکم مرداد سال ۱۳۶۷ در رود کارون به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

فرازی از وصیت نامه شهید

اى امت حزب الله از شما مى‌خواهم كه قدر نعمتى كه نصيبتان شده كه در جامعه و مملكتى قرار گرفته كه رهبر آن فرزند حسين (ع) و نايب حضرت مهدى (عج) و حكومت آن حكومت حضرت مهدى است را بدانيد و قدر رهبر را بدانيد كه در جهان بی‌نظیر است و با تمام نيرو از رهبر پيروى كنيد و تا آخرين نفس با كافران بجنگيد و هرگز تن به ذلت ندهيد و همان طور كه حسين در روز عاشورا گفت هيهات من الذله و تا آخرين نفس ايستاد و جان و مال خود را فداى اسلام کرد شما هم كه پيروان راستين او هستيد بگوييد، هيهات من الذله و با جان و مال خود با كافران بجنگيد و از پاى ننشينيد كه همان طور كه خداوند خود فرموده شما حركت كنيد تا خدا شما را يارى كند.

ای دانش‌آموزان! كه نمى‌توانند در جبهه‌هاى جنگ با كفار بجنگند اينک همان مدارس سنگر است و در همان سنگرها بايستند و بجنگند و با درس خواندن خود كمر كفار را بشكنند كه جهاد آنها همانند جهاد رزمندگان در راه خدا است البته اگر هدفشان الله باشد.

ای خواهرانم! حجاب تو كوبنده‌تر از سلاح من است و تو با حفظ حجاب خود مى‌توانى پيام رسان و ادامه دهنده راه من باشيد و همان طور كه زينب در كربلا چنين نقشى را بر عهده داشت و موفق شد و كمر دشمن را شكست و دشمن را به خوارى و ذلت كشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها