رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای ضربه زدن به ارکان بقای انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام صنعت‌پور گفت: ایمان، وحدت و رهبری سه عامل پیروزی و بقای انقلاب اسلامی هستند و دشمن برای ضربه زدن به نظام، این سه رکن را مورد توجه قرار داده است.
کد خبر: ۵۶۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰ - 02January 2023

ایمان، وحدت و رهبری سه رکن بقای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه دوم ولایت نداجا در جاسک، اظهار داشت: ایمان، وحدت و رهبری سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی و بقای انقلاب هستند که امام (ره) فرموده اند «رمز بقای نظام، همان رمز پیروزی است».

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام، این سه رکن را مورد توجه قرار داده است. آنان از طریق فضای مجازی به دنبال سست کردن اعتقاد و ایمان جامعه و به ویژه نسل جوانند و با گروه گروه کردن مردم و ایجاد شکاف، در صدد شکستن وحدت و انسجام ما هستند.

به گفته حجت‌الاسلام صنعت پور، اقدام مهم دیگر دشمن، حمله به ولایت، این رکن رکین است تا میان مردم و رهبری فاصله ایجاد کند و نقش مرجع بودن را از این جایگاه بگیرد، اما همواره تیرش به سنگ خورده است.  

وی تأکید کرد: تقابل ایران و غرب، یک تقابل ایدئولوژیکی است و غرب به جز دست برداشتن ما از همه مبانی خود با ما کنار نمی‌آید.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار