مدیر کل حفظ آثارونشر ارزش‌های دقاع مقدس استان قزوین:

پیشکسوتان دفاع مقدس آثار و خاطرات خود را در اختیار جوانان قرار دهند

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: با توجه به تهدیدات استکبار جهانی در جنگ نرم، پیشکسوتان دفاع مقدس در محافل مذهبی خود جوانان را نیز شرکت دهند و خاطرات‌شان را در اختیار آن‌ها قرار بدهند.
کد خبر: ۵۶۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 19December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، دومین جشنواره ملی «افتخار من» با حضور سردار «نادر ادیبی» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور ویدئو کنفرانسی استان ها برگزار شد.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی که در استان قزوین در سالن کنگره 3000 شهید استان، با حضور پیشکسوتان قزوین برگزار شد سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، اظهار داشت: با توجه به تهدیدات استکبار جهانی در جنگ نرم، پیشکسوتان دفاع مقدس در محافل مذهبی خود جوانان را نیز شرکت دهند و خاطرات‌شان را در اختیار آنها قرار بدهند.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه محافل مذهبی و این قبیل جشنواره ها و دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس، موجب افزایش روحیه ایثار، جهاد و شهادت و تقویت بنیه اعتقادی می شود.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم ادامه داد: با توجه به تهدیدات و آسیب‌هایی که در حال حاضر متوجه قشر جوان از طریق ایادی استکبار شده، جوانان خود را در این جلسات شرکت دهند و آنها را نیز در این مجالس و محافل دخیل کنید، زیرا دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت و ناامید شدن از سایر تهدیدات، دین، اخلاق و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده و بصورت جدی در حال جنگ نرم با آنان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: همه پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس باید وارد عرصه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شوند و از گنجینه‌های گرانبهایی که در دوران دفاع مقدس کسب کرده‌‌اند برای انتقال به نسل‌های آینده کشور، در اختیار حفظ آثار دفاع مقدس قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار