فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

دستگیری عامل حمله به ماموران یگان امداد شیراز

سردار «حبیبی» گفت: راننده خودرو وانت پیکانی که در جریان اغتشاشات ۲۴ آبان شیراز به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در بلوار معالی‌آباد حرکت و باعث مجروحیت کارکنان یگان امداد شده بود دستگیر شده‌ است.
کد خبر: ۵۵۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ - 16November 2022

دستگیری عامل حمله به ماموران یگان امداد شیراز دستگیر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام جزییات اغتشاشات دیشب در استان فارس اظهار داشت: عامل مجروحیت کارکنان یگان امداد در شیراز دستگیر شده است.

رئیس پلیس فارس ابتدا بیان کرد: حدود ساعت 14 روز گذشته (24 آبان) در پی فراخوان‌های متعدد رسانه‌های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیرمجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی شیراز (معالی‌آباد) مستقر شده بودند که در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد می‌کند.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: بر اثر این برخورد تهاجمی، موتورسیکلتهای کارکنان یگان امداد دچار خسارت و 6 نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت‌ها مجروح شدند.

رئیس پلیس فارس افزود: پس از این حمله، ماموران انتظامی با سرعت عمل وارد شده، خودرو را متوقف و راننده را دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار حبیبی در پایان گفت: کارکنان مجروح شده جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایت‌بخش اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار