عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی:

شهید سلیمانی دست پرقدرت ملت ایران در رویارویی با آمریکا بود/ ایالات متحده منتظر پاسخ قاطع مردم ایران باشد

احمدبیگی گفت:‌ سردار سپهبد شهید سلیمانی دست پرقدرت ملت ایران، در رویارویی با آمریکا و صهیونیسم جهانی بود.
کد خبر: ۵۵۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 09November 2022

شهید سلیمانی دست پرقدرت ملت ایران در رویارویی با آمریکا بود/ آمریکا منتظر پاسخ قاطع مردم ایران باشد/ شیطان بزرگ از دشمنی با ایران و ایرانی دست برنمی‌دارد«علیرضا احمدبیگی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادعاهای دروغین مقامات آمریکایی در دلسوزی برای مردم ایران، اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی متأسفانه به صورت گزینشی و ناقص برای افراد جامعه فهم می‌شود، در دشمنی آمریکا با ملت ایران هیچ تردیدی وجود ندارد.

احمدبیگی تأکید کرد: دشمنی استکبار با مردم ایران قطعی است و هیچ‌گاه هم کاسته نمی‌شود، زیرا، تا زمانی که عَلَم انقلاب اسلامی بر قله آزادی در اهتزاز است،‌ شیطان بزرگ از دشمنی با ایران و ایرانی دست برنمی‌دارد. نقطه قوت ما پشتوانه ملی و مردمی است که در طی چهل و سه سال بعد از انقلاب نظام را در برابر آمریکا مقاوم نگه داشته است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما از مردم خود غفلت کنیم، درواقع در نبرد با استکبار جهانی به ویژه آمریکا شکست خواهیم خورد، ما باید به فکر مردم و تحصیل رضایت مردم باشیم، و این تحصیل رضایت هم در گرو احترام، اعتنا و توجه به مردممان است.

وی افزود: اگر با توجه به مردم و رسیدگی به مشکلاتشان رضایت آنان را حاصل کنیم،‌ نظام جمهوری اسلامی کماکان با صلابت و پرقدرت در مقابل آمریکا ایستادگی خواهد کرد، اما اگر خدایی نکرده قادر به کسب رضایت مردم نباشیم قطعاً روبه زوال خواهیم رفت.

احمدبیگی درخصوص محور بیانات معظم‌له درخصوص انتقام از عاملان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی عَلَمدار مبارزه با داعش و افراط‌گرایی در جهان بود که سند برتری، پیروزی و حقانیت مردم ایران است، در واقع شهید سلیمانی دست پرقدرت ملت ایران در رویارویی با آمریکا و صهیونیسم جهانی بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی سند بطلان تمام ادعاهای استکبار جهانی است، به همین دلیل هم آمریکا چاره‌ای جزء ترور و به شهادت رساندن این سردار بزرگ اسلام ندید و با ناجوانمردی تمام او را به فیض شهادت رساند، اما آمریکایی‌ها بدانند که قطعاً پاسخ ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار