فرمانده نیروی هوایی ارتش:

آسمان ایران امن‌ترین نقطه پروازی منطقه است

امیر سرتیپ واحدی آسمان ایران را جزو امن‌ترین مناطق پروازی در سطح منطقه دانست و گفت: تأمین امنیت هوایی در شرایط حساس یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های منطقه است.
کد خبر: ۵۵۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 02November 2022

آسمان ایران امن‌ترین نقطه پروازی منطقه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهیدان دلحامد چابهار، با اشاره به اقتدار و امنیت‌آفرینی نیروی هوایی در منطقه اظهار داشت: بی‌تردید امنیت و آرامش منطقه نیازمند مؤلفه‌هایی همچون اقتدار و بازدارندگی است که بحمدالله نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان یک نیروی پیشگام و مقتدر توانسته این موضوع ارزشمند را در اختیار داشته باشد.

امیر واحدی افزود: تأمین امنیت هوایی در شرایط حساس یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های منطقه است که این نیازمندی تنها با حضور نیرویی آزموده قابل تأمین است؛ از این‌رو کارکنان نیروی هوایی با تکیه بر توان رزمی، عملیاتی و با رجوع به تجربه رویارویی با خطرات احتمالی، این قابلیت مهم را در خود دارند که بی‌تردید برای تمامی جهانیان مشهود است.

فرمانده نهاجا گفت: امروز بحمدالله با اتکا به توان نیروی هوایی ارتش و خلبانان جان بر کف این نیروی الهی، آسمان ایران اسلامی جزو امن‌ترین مناطق پروازی در منطقه است.

سرتیپ واحدی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان ایران اسلامی در ارتش مقتدر، همواره و در همه حال آماده جان‌فشانی در راه عزت و امنیت‌آفرینی برای این مرز و بوم قهرمان‌پرور پهلوان‌هیبت هستند و این یک شعار نیست، بلکه یک حقیقت غیرقابل کتمان است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار