مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

نخبگان جامعه‌ باید نقش سفیران روشنگری را ایفا کنند

«واحد» گفت: نخبگان و جوانان کشور باید نقش سفیران روشنگری و بصیرت را ایفا کنند.
کد خبر: ۵۵۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ - 01November 2022

نخبگان جامعه، باید نقش سفیران روشنگری را ایفا کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هم فکری و هم اندیشی نمایندگان ادارات و نهادهای فرهنگی و آموزشی در خصوص روشنگری و بصیرت افزایی نخبگان و جوانان استان ‌امروز (سه‌شنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

‌در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در جامعه اسلامی هر فرد مسلمان یک وظیفه فردی و یک وظیفه اجتماعی دارد و هر کس در هر جایگاهی عاری از مسئولیت اجتماعی نیست.

واحد افزود: یک فرد در جامعه اسلامی بر حسب شرایط حاکم بر جامعه، تکالیف مختلفی بر عهده می‌گیرد که نخبگان و جوانان در این خصوص تکلیف های ویژه بر عهده دارند.

وی با اشاره به خطای شناختی و ادراکی برخی نخبگان در مورد حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور گفت: نخبگان و جوانان کشور باید بر اساس تکلیفی که تعهد دینی و ملی آن‌ها ایجاد می کند باید نقش سفیران روشنگری و بصیرت را در جامعه و میان اقشار مختلف ایفا کنند.

واحد تأکید کرد: جوان و نخبه ایرانی باید در جهاد تبیین از پیشروان این نهضت و جهاد باشد تا بتوانیم در برهه کنونی از این مرحله نیز عبور کنیم.

در ادامه جلسه، «مریم حامدی» مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل متذکر شد: جهاد تبیین بهترین راه غلبه بر بحران هایی است که از ناآگاهی اغتشاشگران شکل گرفته و باید با تمام توان جهاد تبیین را ادامه و ترویج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها