رییس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه قضایی تمام قد از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حمایت خواهد کرد

شعبانی گفت: دستگاه قضایی تمام قد از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حمایت خواهد کرد و احکام بازدارنده نسبت به آنها صادر خواهد شد، تا دیگر فکر چنین اقداماتی به ذهن آنها خطور نکند.
کد خبر: ۵۵۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 13October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی شعبانی» رییس کل دادگستری استان قزوین، در نشست مشترک قضایی و انتظامی که به مناسبت هفته انتظامی که عصر امروز (پنجشنبه) در محل سالن جلسات فرماندهی استان با حضور سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، «حسین رجبی» دادستان عمومی و انقلاب قزوین، سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین و خبرنگاران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برای هر انسانی بذل جان از همه چیز مهم تر است و به همین خاطر نیروهای نظامی و انتظامی در مقدس ترین شغل مشغول خدمت هستند، زیرا جان خود را برای حراست از میهن و حفظ امنیت در دست گرفته اند و تاکنون در سال جاری 59 نفر از عوامل نیروی انتظامی توفیق شهادت نصیبشان شده است.

وی افزود: در حوادث و ناآرامی های اخیر به واقع و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به فراجا ظلم شد و یک اظهارنظر غیرواقع و عجولانه نسبت به فوت خانم امینی توسط برخی افراد و سلبریتی ها و همچنین جهت دهی معاندین نظام و فریب خوردن افراد داخلی، فضای عمومی جامعه را ناامن و ملتهب کرد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: مجاهدت و تلاش فراجا در اغتشاشات اخیر جای تقدیر و تشکر دارد و علیرغم اینکه فراجا و انتظامی تمامی امکانات لازم را در اختیار داشتند، خویشتنداری کردند و بیشترین جراحات و آسیب ها را این نیروها به نسبت آسیب دیگان آشوبگران متحمل شدند و برای حفظ نظام اسلامی خود را فدا کردند.

شعبانی همچنین تصریح کرد: حجاب در اعتراضات اخیر که در نهایت به اغتشاش تبدیل شد، بهانه ای بیش نبود و آشوبگران با توهین به مقدسات همچون آتش زدن قرآن و مساجد نشان دادند که دشمنی آنها با ماهیت دین مبین اسلام است و به آنها هشدار می دهیم که دستگاه قضایی و انتظامی در کنار نیروهای نظامی و امنیتی به هیچ عنوان از اصول و ارزش های شارع مقدس و دین کوتاه نخواهد آمد.

این مقام قضایی استان اذعان داشت: در مواجهه با خواسته های بی منطق دشمن کوتاه نمی آییم، زیرا در حوزه اصول و ارزش های اسلامی یک گام به عقب برداریم، آنها ده قدم پیش تر خواهند آمد و به مطالبات جاهلانه خود می افزایند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی تمام قد از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حمایت خواهد کرد و برخورد قاطع با عناصر اصلی و مسببین اغتشاشات و حوادث اخیر در همین راستا است و بدون شک احکام بازدارنده نسبت به آنها صادر خواهد شد، تا دیگر فکر چنین اقداماتی به ذهن آنها و امثالهم خطور نکند.

در پایان این مراسم از تعدادی از فرماندهان و فراجا استان با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار