مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

شهدا با معنویت و جهاد در راه خدا الگوی جامعه هستند

ناوکی گفت: شهدا با معنویت، جانفشانی و جهاد در راه خدا الگوی بی‌نظیر جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 10October 2022

شهدا با معنویت و جهاد در راه خدا الگوی جامعه هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان روز گذشته (یکشنبه) با همراهی «محمد رحیمی‌نژاد نخلی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس و «محدثه درویشی» رئیس مددکاری بنیاد استان هرمزگان با تنی چند از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در منزل دیدار کرد و اظهار داشت: آرامش، اقتدار، امنیت و صلابت کشور را مدیون خون پاک شهدا، ایثارگری جانبازان و صبر خانواده‌های این عزیزان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: ملت ایران شجاعت، غیورمردی و از جان گذشتگی ایثارگران را از یاد نخواهد برد و قدردان خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه والدین این عزیزان که با تربیت فرزندان انقلابی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پابرجا کردند، هستند.

وی تأسی از منش، رفتار و راه و رسم شهدا را ضروری دانست و عنوان کرد: شهدا با معنویت، جانفشانی و جهاد در راه خدا الگوی بی‌نظیر جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

ناوکی و همراهان ضمن دیدار با خانواده‌های شهیدان «غلامحسین عفیفه»، «حسین کهوری‌زیارتی»، «ابراهیم احترامی»، «علی گلزاری»، «عیدی محمود‌شاهی»، «ابراهیم حمزه‌نژادی» و «حسین خانه‌زر» از صبر آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار