فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

هشت سال دفاع مقدس دوران درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است

محمدی گفت: هشت سال دفاع مقدس دوران درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است و همه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط باید در حوزه تاریخ‌نگاری و تاریخ شفاهی این دوران کار و تلاش انجام دهند.
کد خبر: ۵۴۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 03October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، نشست بصیرتی با موضوع تحلیل و بررسی حوادث روز، ویژه مسئولان بسیج دانشجویی امروز (دوشنبه) در دانشگاه های استان قزوین با حضور خبرنگاران استان برگزار شد.

«محمدی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در این نشست با اشاره به اهمیت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس از این رو مهم است که ما را با دنیای معنوی پیوند میزند و مارا با سبک زندگی مهدوی آشنا می‌سازد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما امروز باید جوانان و نوجوانان باشند، گفت: دوران دفاع مقدس دوران درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است که نمونه و بدیلی ندارد و همه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط باید در حوزه تاریخ‌نگاری و تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس کار و تلاش مضاعف انجام دهند تا جامعه جوان ما اطلاعات لازم را در این حوزه داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه ملت ما در دوران دفاع مقدس مظلوم و مورد تهاجم دشمن قرار گرفته‌اند، افزود: یکی از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس این بود که مردم در برابر استکبار جهانی دفاع کننده بودند و بدون چشمداشت از کشور و اعتقاداتشان تحت امر ولایت و فرماندهی کل قوا حضرت امام خمینی (ره) دفاع کردند و این خود بزرگترین ارزش است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: دوران دفاع مقدس گنجینه ای از دلاورمردان و زنان قهرمانی است، که هیچ نام و نشانی برای خود نخواستند اما همه تاریخ به آنان می‌بالد و از آنان یاد خواهد کرد.

وی با اشاره به توطئه استکبار برعلیه ملت ایران، گفت: دشمن تمام قد در برابر اندیشه انقلاب اسلامی ایستاده است و از تمام امکانات فنی و لجستیکی خود را بکار برده است تا مانع از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان شود.

محمدی عنوان کرد: نقش دانشجویان در جهاد تبیین یک نقش کلیدی و اثرگذار است و در این حوزه با مطالعه و استفاده از ظرفیت های موجود باید گام برداشت، تا پاسخگوی شبهات موجود در جامعه باشیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: باید در زمینه جهاد تبیین گام های اساسی صورت گیرد تا خط دروغ رسانه‌ای دشمنان و جبهه باطل برای مردم آشکار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها