مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌های ایثارگران سرمایه‌های بزرگ اجتماعی هستند

«عزتخواه» گفت: خانواده‌های ایثارگران سرمایه‌های بزرگ اجتماعی ما هستند و احترام و تکریم آنها توسط مسئولان یک وظیفه و افتخار است.
کد خبر: ۵۴۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 29August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز به مناسبت هفته دولت با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد دیدار کردند.

«حسنعلی عزت‌خواه» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با بیان اینکه مقام و مرتبه شهدا جایگاهی است که نصیب هر کسی نخواهد شد، اظهار داشت: تنها انسان‌های پاک‌سرشت، مجاهد و خوبان به این مرتبه صعود می‌کنند.

وی افزود: شهیدان با رشادت و جانفشانی‌های خود ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ایران اسلامی شدند و این ایثار و ازخودگذشتگی آنها همواره در ذهن و خاطره مردم باقی خواهد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های ایثارگران سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند و احترام و تکریم آنها توسط مسئولان یک وظیفه و افتخار است.

عزت‌خواه خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا همواره با ولایت‌مداری و عمل به آموزه‌های اسلامی و قرآنی می‌توانند الگوی کاملی برای نسل نوجوان و جوان این مرز و بوم باشند.

در این دیدارها با اهدای لوح سپاس از خانواده‌های معظم شهیدان فرهنگی «علی‌اکبر واعظی» و «کرامت‌الله ایزدپناه» در شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

«کرامت‌الله ایزدپناه» ۱۲ آبان ۱۳۵۹ در منطقه عملیاتی جنوب آبادان و شهید «علی‌اکبر واعظی» در ۲۴ تیر ۱۳۶۶ در شلمچه دعوت حق را لبیک گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار