مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلیدواژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

«صیادی» گفت: از مولفه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آموختن فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی به نوجوانان و جوانان کشور است.
کد خبر: ۵۲۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 08May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «علیرضا صیادی» مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز (یک‌شنبه) در نخستین روز کاری خود، با حضور در گلزار شهدای «وادی رحمت» تبریز، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

وی در این مراسم، در جمع کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از مولفه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آموختن فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی به نوجوانان و جوانان کشور است.

«صیادی» با اشاره به تحولات دنیا و ناامنی کشور‌های همسایه، گفت: آرامش امروز مرهون خون همین شهداست؛ شهدایی که با پای برهنه روی مین راه می‌رفتند تا درس عشق و ایمان را سرلوحه زندگی آیندگان کنند.

وی افزود: گل‌هایی که شهدا با خون خود پرورش دادند، الهام از پیام ولایت، انسان‌دوستی و فداکاری، همکاری و همدلی و پیام تبعیت از ولایت فقیه است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: روزی شهدا از خداست و روزی ما از شهدا، ما با شهدا پیمان می‌بندیم که راه و فرهنگ آن‌ها را در بین جوانان تسری دهیم و پیرو آنان باشیم.

«صیادی» ضمن قدردانی از شهدا و ارزشمند خواندن کار این شهیدان، بیان کرد: از دیگر کلیدواژه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، پرورش و القای فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است.

وی گفت: اگر در جامعه امروزی با فساد مبارزه می‌کنیم، کلیدواژه آن جوانانی هستند که در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ با رهبر کبیر انقلاب اسلامی همپیمان بودند و ایران را با خون خود بیمه کرده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها