نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی:

خدمت صادقانه از عوامل مهم موفقیت در مدیریت است

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: ارتباط با خدا، خدمت صادقانه و توکل بر خدا از ارکان موفقیت در مدیریت دینی است.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ - 28April 2022

خدمت صادقانه از عوامل مهم موفقیت در مدیریت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مدیران جامعه اسلامی برای موفقیت در حوزه مدیریتی باید سه توصیه مهم که خداوند در قرآن کریم و سوره اسرا به آن تاکید کرده عمل کنند.

وی تصریح کرد: اولین دستورالعمل برای موفقیت در مدیریت دینی؛ تجهد و ارتباط با خداست، دیگری خدمت صادقانه و سومین نکته توکل بر خدا و اعتماد به نصرت الهی است.

امام جمعه ارومیه گفت: یقینا هرمسئولی این سه موضوع را در نظر داشته و به انجام برساند می تواند در اجرای پست مدیریتی خود ادعای عمل به مظاهر حق و نابودی باطل داشته باشد.

وی با توصیه به مدیران و مسولان لشکری و کشوری جهت مطالعه نهج البلاغه و نصب العین قرار دادن فرمایشات امیرالمونین (ع) ادامه داد: هر مدیری که در عرصه های مختلف در راه خدمت رسانی به مردم و انجام مسئولیت محوله با قدرت و بدون توقف به مسیر خود ادامه دهد شامل نصرت الهی خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با تقدیر از خدمات شایسته سردار خرم نیا فرمانده سابق انتظامی استان برای سردار «جهانبخش» فرمانده جدید آرزوی توفیق و سربلندی از خداوند متعال مسالت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار