فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه:

دفاع از كیان اسلامی، یک ارزش والاست

سردار «سپهری» گفت: دفاع از کیان اسلامی، یک ارزش والا است و دفاع از کیان ایران اسلامی برای تک تک مردم ایران یک وظیفه است و در این میان مرزبان‌ها در صف اول قرار دارند.
کد خبر: ۵۱۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 25April 2022

دفاع از كیان اسلامی، یك ارزش والا استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با حضور در مقر گروهان منطقه مرزی نفت شهر و در جمع کارکنان کادر وظیفه، اظهار داشت: روحیه معنوی حاکم بر نیروهای مسلح از ویژگی‌های بارز این نیروها است که آنها را از سایر کشورها متمایز می‌کند.

سردار سپهری افزود‌: نیروهای مرزبانی با حضور در مناطق مرزی، پیشانی تامین امنیت در كشور هستند و می‌توان گفت كه امنیت بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان در نقطه صفر مرزی ممكن نیست.

 وی بیان داشت‌: سربازان و مرزبانان در این منطقه با وجود گرما و روزه داری به انجام وظیفه خطیر خود كه همانا حراست از مرزهای نظام جمهوری اسلامی است، مشغول هستند و این وظیفه خود را حتی در سخت‌ترین شرایط به خوبی انجام می دهند.

سردار سپهری، مرزبانان را نمونه غیرت خواند و خطاب به آنان افزود: شما مرزبانان غیور با اقتدار در دورترین نقطه مرزی این شهرستان امنیت و آرامش را در مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقرار می‌كنید.

این مسئول دفاع از كیان اسلامی را یک ارزش والا عنوان كرد و گفت: دفاع از كیان ایران اسلامی برای تک تک مردم ایران یک وظیفه است و در این میان مرزبان ها در صف اول قرار دارند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه متذکر شد: تامین امنیت در كشور بدون تلاش مرزبانان در نقطه صفر مرزی ممكن نیست و روزه داری این نیروها همراه با پاسداشت حریم كشور، اجر این فریضه الهی را صدچندان می كند.

قرائت قرآن کریم، احکام و برگزاری زیارت عاشورا از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در پاسگاه های مرزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار