فرماندار زاهدان:

سپاه نقشه‌های نظام سلطه را خنثی کرده است

«نخعی» با صدور پیامی اعلام کرد: سپاه پاسداران در صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی توانسته است توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیست‌های جنایتکار را خنثی و تهدیدات و خطرات را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.
کد خبر: ۵۱۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ - 22April 2022

سپاه نقشه‌های نظام سلطه را خنثی کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «ابوذر مهدی نخعی» فرماندار زاهدان با صدور پیامی، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران افتخارآفرین تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که در چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بار‌ها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته‌اند.

بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی برآمده از نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه‌ها موجب استقرار و ارتقاء امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ‌افروزی‌های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاورد‌های نظام بوده است.

سپاه پاسداران در صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی توانسته است توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیست‌های جنایتکار را خنثی و تهدیدات و خطرات را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهیدان انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان جان بر کف و حماسه ساز سپاه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ملت ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان زاهدان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها