نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

تولد سپاه پاسداران یکی از برکات انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «خاتمی» به برکات متعدد انقلاب اسلامی برای ایران اشاره کرد و گفت: یکی از این برکات تولد سپاه پاسداران بود که با توجه ویژه شخص امام خمینی (ره) تشکیل شد و اگر ایشان اهتمام کافی به این موضوع نداشتند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند امروز گسترده و قدرتمند نبود.
کد خبر: ۵۱۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ - 22April 2022

به گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز (جمعه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عدالت‌خواهی، اظهار داشت: امروز پایه و اساس برخی از مشکلات در کشور، ریشه در کمرنگ بودن عدالت‌محوری دارد و این در حالی است که اگر مسؤولان رعایت عدالت را محور کار خود قرار دهند، مشکلات حل خواهد شد.

وی به برکات متعدد انقلاب اسلامی برای ایران اشاره و تصریح کرد: یکی از این برکات تولد سپاه پاسداران بود که با توجه ویژه شخص امام خمینی (ره) تشکیل شد و اگر ایشان اهتمام کافی به این موضوع نداشتند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند امروز گسترده و قدرتمند نبود.

آیت‌الله خاتمی به سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: ریشه استبدادستیزی و مبارزه با ظلم که از اهداف ایجاد شورای انقلاب فرهنگی است، برخاسته از فرهنگ اسلام و قرآن بوده و به همین دلیل قدرت‌های غربی با این فرهنگ مخالف هستند.

وی به تاثیرپذیری دانشمندان از اسلام اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان زندگی می‌کنند و بسیاری از دانشمندان و افرادی که از منطق بالایی برخوردارند، به اسلام روی آورده‌اند که همین موضوع موجب ترس استکبار جهانی است.

امام جمعه زنجان به فیوضات ماه رمضان از جمله شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل گرفتن روزه در ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است.

وی ادامه داد: ماه رمضان و شب‌های قدر فرصتی طلایی است تا در این شب‌های پربرکت به خالق خود نزدیک شویم و این سه شب فرصتی است تا همه بتوانیم از آن استفاده کرده و از پروردگار خود طلب مغفرت و رحمت کنیم.

آیت‌الله خاتمی به سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس و شکست این حمله نظامی که برای کودتا تدارک دیده شده بود اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نیرو‌های آمریکایی با تصور بازگشت دوباره به ایران به طبس حمله کردند؛ اما با یاری خداوند و وقوع طوفان شن شکست خوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار