در پیام سردار مرادحاجتی آمده است؛

شب های قدر، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شب های قدر اوج معنویت رمضان است، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد.
کد خبر: ۵۱۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷ - 21April 2022

شب های قدر، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن ارسال پیامی ایام شهادت امیرالمومنین (ع) را در لیالی باعظمت قدر تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

شب های قدر، شب‌های مقدس و پر از فضای معنوی و روحانی اسلامی است. شب هایی که خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است.

شب های قدر اوج معنویت رمضان است، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، پهنه ای است که روزه دار، بر آن می ایستد و در خلوت پر راز شب با عبودیت محض در پیشگاه خدا همه چیز و حتی خود را به فراموشی می سپارد، از هر چه زمینی است می برد و با آسمان پیوند می خورد.

قدر میعاد انسان با خداست، بزرگ‏ترین سند امامت و تداوم آن در طول زمان است. شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی (ع)، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که برترین خلق پس از رسول خدا (ص) بود.

اینجانب به عنوان خادم شهدا و جامعه رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس در کربلای ایران اسلامی ضمن عرض تسلیت این ایام، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر را برای مردم شریف و متدین خوزستان، از خداوند منان مسئلت دارم و امیدوارم مردم شریف پایتخت ایثار و جهاد و شهادت، در این شب ها همه مسئولین و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهت حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی، از دعای خیر خویش محروم نکنند و خواستار سلامتی امام عصر(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند تا پرچم سبز علوی و حسینی را به صاحب اصلی اش برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار