ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

استان کرمانشاه امکانات و ظرفیت‎های خوبی در حوزه راهیان نور دارد

سردار «باباخانی» گفت: استان کرمانشاه امکانات و ظرفیت های خوبی در حوزه راهیان نور دارد، به طوری که این استان بعد از خوزستان دومین مقصد کاروان های راهیان نور است. 
کد خبر: ۵۱۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 21March 2022

استان کرمانشاه امکانات و ظرفیت های خوبی در حوزه راهیان نور داردسرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: در دو سال گذشته به‌خاطر سلامتی مردم گرامی، اعزام گروهی و کاروانی راهیان نور تعلیق و کاروان‌ها در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا نکردند مگر اینکه بعضی از این عزیزان با خودرو‌های شخصی از یادمان‌های مناطق عملیاتی بازدید کرده که البته هم اکنون مردم و کاروان‌های راهیان نور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در  این مناطق حضور پیدا می کنند.

سردار باباخانی اضافه کرد: اقدامات لازم به منظور حضور مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در یادمان‌های دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته و یادمان‌های دفاع مقدس استان برای میزبانی از هموطنانمان آماده هستند.

وی اشاره‌ای هم به ظرفیت های برجسته استان کرمانشاه در حوزه راهیان نور داشت و  گفت: استان کرمانشاه امکانات و ظرفیت های خوبی در حوزه راهیان نور دارد، به طوری که این استان بعد از خوزستان دومین مقصد کاروان های راهیان نور است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ‌کرمانشاه با بیان اینکه راویان دفاع مقدس در یادمان سطح استان مستقر هستند، گفت: این راویان خودشان از رزمندگان دفاع مقدس هستند و عملیات مهمی که در مناطق عملیاتی استان اتفاق افتاده را برای زائران راهیان نور روایت می‌کنند.

وی ‌خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های تدوین شده بعد از جنگ تحمیلی جهت جلوگیری از فراموشی این رشادت‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه برپایی اردو‌های راهیان نور به خصوص برای نوجوانان و جوانان است که امیدواریم این وظیفه سبب شود این عزیزان به سمت و سویی عزتمندی و سرافرازی هدایت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار