یحیی سریع:

در عملیات «شکست محاصره ۱» تأسیسات «آرامکو» را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره جزئیات جدیدترین عملیات در عمق عربستان سعودی، تأکید کرد که در این حملات، شرکت نفتی آرامکو در ریاض هدف قرار گرفت.
کد خبر: ۵۱۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 11March 2022

حملات گسترده پهپادی یمن به عمق عربستان سعودیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه یک کنفرانس مطبوعاتی را در خصوص عملیات گسترده نیروهای این کشور در عمق خاک سعودی برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، وی در جریان این کنفرانس مطبوعاتی گفت: نیروهای یمنی در جریان عملیات «شکست محاصره ۱» تأسیسات نفتی آرامکو و فرودگاه نظامی «أبها» عربستان را هدف قرار دادند.

وی افزود: عملیات «شکست محاصره ۱» در واکنش به تشدید حملات متجاوزانه، تداوم محاصره یمن و نیز ممانعت از ورود کشتی‌های حامل سوخت به بندر الحدیده، انجام شد. این عملیات با ۹ پهپاد که ۳ فروند از آنها پهپاد صماد ۳ بود، اجرا شد.

یحیی سریع اظهار داشت: بدین ترتیب، در عملیات نیروهای یمنی تأسیسات آرامکو در ریاض هدف قرار گرفت. همچنین فرودگاه نظامی أبها و اهداف حساس دیگر به وسیله پهپاد صماد ۱ مورد اصابت قرار گرفتند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن عنوان کرد: حملات ما در پاسخ به محاصره ظالمانه ملت یمن انجام می‌شود. ما رسماً اعلام می‌کنیم که در پاسخ به ممانعت از ورود سوخت به کشورمان، نیروهایمان در آماده باش کامل برای انجام عملیات‌های گسترده، به سر می‌برند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار