همزمان با هفته درختکاری؛

کاشت نهال به یاد ۱۰ شهید هنرمند زنجان انجام شد

همزمان با هفته درختکاری، کاشت نهال به یاد ۱۰ شهید هنرمند انجام شد.
کد خبر: ۵۱۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 10March 2022

کاشت نهال به یاد ۱۰ شهید هنرمند زنجان انجام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سالانه با توجه به آغاز فصل کاشت نهال در استان زنجان طرح نهال کاری به یاد شهدا اجرا می‌شود.

در همین راستا طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به‌ منظور ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به یاد ۱۰ شهید هنرمند این استان کاشت نهال انجام شد.

در این مراسم به یاد شهدای هنرمند ا«براهیم اصغری» نویسنده و شاعر، «سمیه بیات» طراحی، «محمدحسین تجلی» نویسنده، «سید داود شبیری تئاتر»، «عبدالرحمان شهبازی» در حوزه تئاتر، «رضا سلیمانی» شاعر، «محمدرضا خوشنام» خطاط، «کمال‌الدین حاج میری»، «داود تاران» نوازنده و خطاط، «آگل سلیمی» شاعر و «مهرداد خلیفه» نویسنده نهال کاشته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم اظهار داشت: کاشت نهال به ‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا، بی‌شک اذهان را معطوف به فرهنگ جهاد و شهادت می‌کند و در شرایط کنونی این‌گونه اقدامات نمادین می‌تواند بیانگر بخشی از روح آرمان‌خواهانه مردم این مرز و بوم باشد.

«امرالله حسنی» با بیان اینکه شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند گفت: همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه ‌سازان در حرکتی نمادین از آنها یاد کنیم.پ

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار