پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و پرستار؛

پرستاران نقش هنرمندانه‌ای در دفاع از سلامت مردم دارند

سردار «عبدالله‌پور» به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۹۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ - 09December 2021

پرستاران نقش هنرمندانه‌ای همچون سوختن و افروختن دارند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

ولادت با سعادت پیام‌رسان کربلا و راوی صحنه‌های ماندگار آن رویداد بزرگ تاریخ بشر، حضرت زینب (س) که الگو و اسوه‌ی پرستاری و استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام است را به همه شیعیان و ارادتمندان آن عالمه‌ی غیر معلمه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این میلاد باسعادت که به درستی به نام روز پرستار نیز نامگذاری شده، فرصتی برای قدردانی و قدرشناسی از کادر درمان به خصوص پرستاران مجاهد و زحمتکشی است که فرشته‌های نجات نام گرفته‌اند.

بدون شک این فرشته‌های نجات، همان مهربانان احیا گری هستند که نه پیشه، بلکه نقش هنرمندانه‌ای همچون سوختن و افروختن دارند و تلاش می‌کنند با محبت و ایثاری ماندگار و مداواگر، آسایش را در التیام تن‌های رنجور از درد بیماری به ارمغان آورده و تثبیت کنند. اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز پرستار که مزین به نام مبارک عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) است، بار دیگر از همت، تلاش و فداکاری‌های مجاهدانه‌ی آن‌ها در ایام کرونا قدردانی کرده و به روح بلند شهدای کادر درمان و جامعه پرستاری درود می‌فرستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار