در جلسه کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ دینی، صورت گرفت:

تاکید معاون استاندار مازندران بر ایجاد فضای فرهنگی برای توسعه نظام ارزش خانواده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه بحث و بررسی در خصوص شیوه نامه اجرایی فرهنگ سازی منشور خانواده با تاکید بر ایفای نقش همه سازمان ها در این حوزه، ایجاد فضای فرهنگی و استفاده از عوامل انگیزشی مناسب را برای توسعه نظام ارزش خانواده مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۴۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ - 07July 2015

تاکید معاون استاندار مازندران بر ایجاد فضای فرهنگی برای توسعه نظام ارزش خانواده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ دینی که به منظور بحث و بررسی در خصوص شیوه نامه اجرایی فرهنگ سازی منشور خانواده برگزار شد، با اشاره به این که  نهاد خانواده به عنوان مقدس ترین و مهم ترین نهاد اجتماعی، همواره باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: کار فرهنگی به تدبیر و مهارت و صبر نیاز دارد و مجموعه کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند و انگیزه های عاشقانه آنان قابل تکریم و احترام است.

یونسی با تاکید بر ایفای نقش همه سازمان ها در این حوزه، ایجاد فضای فرهنگی و استفاده از عوامل انگیزشی مناسب را برای توسعه نظام ارزش خانواده مورد تاکید قرار داد و افزود: در این حوزه نقش آموزش و پرورش و رسانه ملی بیشتر از سازمان های دیگر است و همه نهادهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه ها باید در این راستا به نحو مطلوب همکاری نمایند.

وی گفت: استفاده از دانش و مهارت شناخت نسل جوان و آگاهی از ذائقه و انتظارات آنان از مولفه های پر اهمیت فعالیت های فرهنگی است.

معاون استاندار با بیان این که مدیران و  مسئولان باید برای تحقق آرمان های مقدس خانواده عملگرایی را در دستور کار خود قرار دهند، خاطر نشان ساخت: همه باید از فرصت های پیش رو استفاده نمایند و در سایه جدیت و هم افزایی و استفاده از امکانات و ظرفیت ها به تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی در راستای تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام نمایند.

در این جلسه که مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، نمایندگان دستگاه های اجرایی و برخی صاحب نظران این حوزه حضور داشتند، اعضاء به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار