مدیر کل صدا و سیمای مازندران خبر داد؛

تولید و پخش ویژه برنامه‌های حماسه اسلامی ششم بهمن آمل از شبکه تبرستان

«ابراهیمی» از تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی با موضوع حماسه اسلامی ششم بهمن آمل از شبکه تبرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 28October 2021

تولید و پخش ویژه برنامه‌های حماسه ششم بهمن آمل در شبکه تبرستانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هادی ابراهیمی» مدیر کل صدا و سیمای مازندران امروز در نشست با اعضای ستاد چهلمین سالگرد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل اظهار داشت: رصد محور‌های مقاومت و گرامیداشت این مناسبت و تنظیم روزشمار مقاومت مهمترین اقداماتی است که باید عملیاتی شود.

ابراهیمی افزود: اگرچه بودجه ساخت برای سریال و فیلم با کیفیت پخش از شبکه‌های سراسری به منظور گرامیداشت این حماسه ملی اندک است، اما هر فعالیتی که برای طریقت شهادت باشد هیچ کوتاهی نخواهد شد.

مدنی مسئول ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل گفت: پس از تبادل نظر مقرر شد ساخت فیلم سمفونی و سریال که تا بحال برای بزرگداشت این مناسبت انجام نشده است در دستور ساخت قرار بگیرد.

وی افزود: همایش بین المللی مقاومت با حضور اعضای جبهه مقاومت با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی که نام این شهر به عنوان تنها شهری که در وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) به آن اشاره شده است و از این شهر به عنوان شهر مقاومت نام برده شده است برگزار خواهد شد.

مدنی ادامه داد: دیدار حماسه سازان ششم بهمن با علامه جوادی آملی نخستین برنامه این ستاد است که در پیوست آن ۳۰۰ برنامه دیگر از جمله طراحی فضای شهر تا خلق آثار ماندگار و اتمام کار ساخت دروازه مقاومت در ورودی شهر آمل برنامه ریزی شده است.

مسئول کمیته ستاد حماسه ششم آمل گفت: تولید ۴۱ قسمت نمایش رادیویی ۱۵ دقیقه‌ای، ۴۱ نمایش برنامه کودک ۶ دقیقه‌ای، ۶ مستند فاخر تلویزیونی و ۶ نماهنگ با کلام و بی کلام از جمله طرح و برنامه‌هایی است که در این هفته تقدیم مردم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها