دادستان عمومی و انقلاب بابل خبر داد؛

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد در قالب طرح «نذر هشتم»

حجت‌الاسلام «ملاکریمی» از آزادی شش زندانی جرایم غیرعمد در قالب طرح نذر هشتم و با مشارکت خیرین و نیکوکاران بابلی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 25June 2021

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد مالی در قالب طرح نذر هشتمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «اسماعیل ملاکریمی» دادستان عمومی و انقلاب بابل امروز در جمع خبرنگاران به اجرای پنجمین مرحله طرح کمک مومنانه در بابل اشاره کرد و اظهار داشت: شش زندانی جرایم غیرعمد مالی در قالب طرح نذر هشتم و با مشارکت خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد شده‌اند.

وی افزود: ۱۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان میان خانواده‌های زندانیان این شهرستان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام ملاکریمی اضافه کرد: ۸۰۰ بسته حمایتی از پارسال تاکنون بین خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت زندانیان بابل توزیع شده است.

وی ادامه داد: جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت غیرحضوری در فضای مجازی برگزار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب بابل با بیان اینکه با ایجاد منابع پایدار در انجمن حمایت از زندانیان، به دنبال درآمدزایی و اشتغال برای زندانیان و خانواده‌های آنان هستیم، گفت: زندانیان پس از خروج و آزادی از زندان همچنان زیر پوشش مرکز حمایتی مراقبت بعد از خروج زندان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار