پیام تبریک سرهنگ «زارع» به مناسبت روز جهانی «کار و کارگر»

سرهنگ «زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد طی پیامی یازدهم اردیبهشت، روز جهانی «کار و کارگر» را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 01May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد طی پیامی یازدهم اردیبهشت روز جهانی «کار و کارگر» را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

گرامیداشت منزلت «کار و کارگر» بیانگر جایگاه کارگران به عنوان نقش مولد و زحمتکش و خستگی ناپذیر در جامعه است. توجه به جایگاه و منزلت کارگران از مهمترین مسایلی است که در نگاه قرآن و معصومین (ع) بر آن تاکید شده است و همچنین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز در تبیین این جایگاه فرمودند «حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است».

نقش و جایگاه جامعه کارگری هنگامی برجسته‌تر می‌شود که شعار سال جاری «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام گرفته است و این موضوع زمانی به مرحله عمل درمی‌آید که جامعه عزیز کارگری با حمایت همه جانبه هم‌وطنان خود برای پیشرفت و تعالی جامعه کمر همت در تولید کالای با کیفیت ایرانی ببندند.

فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان‌ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از آن پیامبر رحمت، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

روز جهانی «کار و کارگر» فرصتی است تا از تلاش‌ها و همت بلند کارگران استان یزد که در جهت سربلندی و پیشرفت شهرمان با جدیت گام برمی‌دارند و از هیچ کوششی فروگذار نیستند قدردانی و تجلیل شود.

انسان‌های سخت کوشی که با اراده‌ای مصمم و استوار و در سایه خودباوری در مسیر استقلال، عظمت و اقتدار کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و دستان پرتوان خود در اعتلای نام میهن اسلامی کوشش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار