معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

کمترین آمار ابتلا به کرونا را در پادگان‎های ارتش داشتیم

امیر سرتیپ فلاح گفت: در سال گذشته کادر درمان در بیمارستان‌های ارتش مانند دیگر مراکز درمانی برای نجات هموطنانی که به کرونا مبتلا شده بودند، از جان خود مایه گذاشتند.
کد خبر: ۴۴۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ - 20March 2021

کمترین آمار ابتلا به کرونا را در پادگان های ارتش داشتیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش امروز در آیین تحویل سال ۱۴۰۰ در میدان آزادی، اظهار داشت: خدا را برای توفیق خدمتگزاری به مردم در سال گذشته شکر می کنم. رزمندگان نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر این کشور مشغول حفظ و حراست از میهن اسلامی هستند.

وی درباره وظایف ارتش جمهوری اسلامی در سال گذشته بیان کرد: ارتش در حوزه‌های مختلف از جمله حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است. کارکنان زحمت کش ارتش در عملیات‌های مردم یاری و کمک به هموطنان در هنگام وقوع بلایای طبیعی از هیچ تلاشی برای کمک به مردم شریف ایران دریغ نکرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: علاوه بر این در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیاری از کارکنان ارتش از جمله کادر درمان برای نجات هم وطنان از جان خود مایه گذاشتند. سال ۹۹ توانستیم پادگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای انجام خدمت وظیفه فرزندان این مملکت، به محیطی امن در برابر ابتلا به ویروس کرونا تبدیل کنیم. خوشبختانه کمترین آمار ابتلا به کرونا را در پادگان‌های ارتش داشتیم.

امیر سرتیپ فلاح در پایان اضافه کرد: امیدواریم در ادامه هم بتوانیم توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان را پیدا بکنیم و به بهترین شکل و به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار