سعید اوحدی:

بنیاد شهید از فعالیت‌ها و برنامه‌های نخبگان شاهد و ایثارگر استقبال می‌کند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حوزه‌هایی مانند بهداشت و درمان، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، از جمله‌ حوزه‌هایی است که نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر باید در آن‌ها فعالیت بیشتری داشته باشند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از برنامه‌های کاربردی و اجرایی در این زمینه‌ها استقبال می‌کند.
کد خبر: ۴۲۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 19November 2020

بنیاد شهید از فعالیت‌ها و برنامه‌های نخبگان شاهد و ایثارگر استقبال می‌کندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیشب (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از اعضای شورای نخبگان شاهد و ایثارگر، پس از استماع گزارش‌ها و نظرات حاضران در جلسه، اظهار داشت: گنجینه بزرگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

وی افزود: رابطه شورای نخبگان شاهد و ایثارگر با بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به‌صورت مشخص تعریف و روشن شود، تا بتوانیم به‌صورت بهتر، از این سرمایه عظیم علمی و پژوهشی متعهدانه بهره‌مند شویم.

معاون رییس جمهور ضمن اشاره به ضرورت شکل‌گیری انسجام در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، تأکید کرد: پیامبر (ص) در دعایی می‌فرمایند که «خدایا به تو پناه می‌برم از علمی که فایده‌ای ندارد». علم بی‌فایده علمی است که با عمل همراه نباشد و از نخبگان شاهد و ایثارگر می‌خواهیم از اندوخته‌های علم و دانش خود، در مسیر کمک به بنیاد شهید و امور ایثارگران و در واقع خدمت به خود ایثارگران استفاده کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حوزه‌هایی مانند بهداشت و درمان، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، از جمله‌ حوزه‌هایی است که نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر باید در آن‌ها فعالیت بیشتری داشته باشند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از برنامه‌های کاربردی و اجرایی در این زمینه‌ها استقبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کارهای تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند پشتوانه فکری است و این پشتوانه فکری می‌تواند توسط نخبگان شاهد و ایثارگر تأمین شود.

در ادامه این جلسه، «فریده اولاد قباد» مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به توانمندی‌های موجود در بین نخبگان شاهد و ایثارگر، بر لزوم استفاده بیش از پیش از این ظرفیت‌ها تأکید کرد.

همچنین، «عادل مهری» مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این جلسه، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه نخبگان شاهد و ایثارگر پرداخت و نخبگان شاهد و ایثارگر حاضر نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار