مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

ساخت المان در مزار ۵ شهید گمنام خراسان جنوبی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی از تخصیص اعتبار برای ساخت پنج المان مزار شهدای گمنام این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده بعد از ماه مبارک رمضان کار ساخت این المان‌ها آغاز شود.
کد خبر: ۳۹۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 21April 2020

ساخت المان در مزار ۵ شهید گمنام خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی امروز در آیین عطرافشانی و گلباران شهدای گمنام شهرک چهکند بیرجند با اشاره به دوم اردیبهشت‌ سالروز تأسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: سپاه پاسداران بهترین هدیه و یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران بود.

وی گفت: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تا به امروز تمام مأموریت‌ها و وظایف خود در راستای حفظ نظام اسلامی و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف را به خوبی انجام داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: پاسداران در واقع سربازان پا در رکاب ولایت هستند و در همه عرصه‌های فرهنگی و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی حضور دارند.

فلاحی اضافه کرد: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 41 سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن نیروهای مخلص، شجاع، ایثارگر و شهادت‌طلبی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار دلیر حاجی‌زاده که خار چشم دشمنان هستند ستودنی است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و مایه عزت، اقتدار و امنیت نظام اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با خون خود عزت، استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زده و پشتیبان آن بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی از تخصیص اعتبار برای ساخت پنج المان مزار شهدای گمنام استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده بعد از ماه مبارک رمضان کار ساخت این المان‌ها با کمک مردم متعهد و ولایتمدار آغاز و فضایی در شأن و در خور شهدای عزیز و به‌ویژه شهدای گمنام ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار