وصیت‌نامه بسیجی شهید علی رجبعلی‌زاده/ امام دشمن‌شاد شود کار همه ما تمام است

بسیجی شهید علی رجبعلی‌زاده در وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما می‌خواهم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و یار و مددکار امام باشید، خدا آن روز را نیاورد که امام ما تنها بماند که دشمن‌شاد شود. دیگر کار همه ما تمام است و خون شهدا پایمال است.»
کد خبر: ۳۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 30October 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علی رجبعلی زاده» در سال ۱۳۴۵ در تهران چشم به جهان گشود. وی پنجم مرداد ۱۳۶۲ در عملیات مرصاد در اسلام آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه بسیجی شهید علی رجبعلی زاده / ساده زندگی کردن را مشی خود قرار دهید

متن وصیت‌نامه شهید «علی رجبعلی زاده» به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بر آقا امام زمان و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام و درود بر شهیدان اسلام و خانواده بزرگوار آنها و با سلام و درود بر رزمندگان اسلام.

خدایا نمی خواهم وصیتنامه‌ای بنویسم اعتراف کنم شاید با معرفت بیشتری نزد تو آیم.

خدایا هیچ بودم وجودم دادی، محو بودم آشکارم ساختی، خلقم کردی، افسانه آفریدی، تنهایم نگذاشتی، در دامن خانواده ای قرارم دادی که ایمان به تو داشتند و سعیشان برای این بود که امانتشان را نیز به صراط تو هدایت نمایند. وای بر من، به تدریج داشتم برای خود قلبی می ساختم بدون اراده و گوشی می ساختم ناشنوا از هر حقیقتی و چشمی خالی از هر نور بصیرتی - اما لطف تو بود که مرا نگاه داشت، فطرت را در هر حال برایم زنده نگاه داشتی و گاهگاه لهیب فریادش را آنچنان از ژرفنای جان بر من فرود آوردی که لرزه تمام بدنم را فرا گرفت، خدای من به خودت پناه می برم. فضل و رحمت توست که از آن همه پلیدی ها و ناشکری ها لطف نمودی و مرا همراه مقربان درگاهت به مأمن عاشقان روانه ساختی، خداوندا اگر قرار است بمیرم آنچنان مرا بمیران که مرگم کنایه ای بر زندگی سراسر معصيت باشد من کثيف بودم اما دوست دارم تمیز به نزد تو بیایم تنها شهادت است که می تواند مرا منزه کند پس شهیدم کن، درست است که لیاقت ندارم ولی خواستن از کریم عیب نیست نه بهشت را می خواهم نه جنت را معبودا خود را به من بنما.

مادر عزیز و دلبندم شما خوب حق مادريتان را اداء کردید و هنگامی که وظیفه برای جدایی ایجاب می کرد دست رد برسینه مهر علیم مادری زدید و همچنین شما پدر گرامیم مرحبا بر شما که با ایثار و از خود گذشتگی با به قربانگاه فرستادن فرزندتان دین خود را به مکتب اسلام اداء کردید.

بر ما دو چیز واجب است؛ جهاد و تحصیل، اما کدام یک افضل است؟

بدیهی است جهاد اکنون را در بر می گیرد و تحصیل و کارهای دیگر آینده را، اگر اکنون از دست رفت آینده دیگر بکار نماید و اما شما برادرانم از شما می خواهم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و یار و مددکار امام باشید، خدا آن روز را نیاورد که امام ما تنها بماند که دشمن شاد شود. دیگر کار همه ما تمام است و خون شهدا پایمال است.

جبهه ها را پر کنید. اگر با جان نمی توانید جهاد کنید با مال خود جهاد کنید اما از شما خواهرم که مانند یک مادر و غمخوار برای من و خانواده هستید. امیدوارم که خدا به شما عوض خیر بدهد. به فرزندان خود قرآن یاد بدهید و زندگی 14 معصوم را یاد بدهید. عزیزانم خدا را فراموش نکنید و درک و شناختتان را از مسائل اسلامی باید بالا ببرید.

ساده زندگی کردن را مشی خود قرار دهید و به تمام وجود خود را در خدمت انقلاب و محرومین و مستضعفین قرار دهید. پشتیبان امام عزیز باشید و در همه حال شکرگزار خدا باشید که خداوند با صابرین است. پدر و مادر عزیز حیات آدمی در زندگی اوست و مرگ او در اسارت اوست. عزیزانم اسلام حیات آزاده و عدالت اجتماعی را می خواهد. زمانه زمان قیام است قیام حق علیه باطل، امروز هر کس که خود را مسلمان می داند باید لباس جهاد بر تن کند و با آرزوی شهادت در راه خدا بعنوان مقدس ترین وسیله عزم سفر کند و مسافر لقاء خداوند باشد. ماندن و رفتن اگر با آرزوی شهادت باشد، انسان را رشد و کمال می دهد، اما رفتن چیز دیگری است، رزق مجنون تر کنار محبوب صفایی دیگر است، دنیا پلی بسمت جنت خداست.

فلسفه وجودی دنیا امتحان است، در آزمایش قرار دادن است تا خوب از بد و مومن از کافر و مشرک مشخص بشود.

دنيا عبث و بیهوده آفریده نشده مگر که خوبان از بدان معلوم گردد نه برای خدا زیرا که خدا آگاه به همه بندگان است، آری پس آدمی باید شناخت پیدا کند و اراده خویش را درست به کار گیرد، یعنی ارزش انسان در اختیار داشتن اوست، اعمال آدمی اگر از روی عقل و اختیار بود ارزش پیدا می کند و می تواند برای آخرت او توشه ای باشد.

اگر آدمی اسیر شیطان هوای نفس شود دیگر نه عقل دارد و نه اختیار و هدایت‌کننده او شیطان خواهد بود و به عذاب آخرت گرفتار خواهد شد.

قدر همدیگر را بدانید. همه من را حلال کنند و ما هم همه را حلال می کنیم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

دیگر عرضی ندارم، والسلام»

انتهای پیام / 821 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار