آزادسازی «الشجره» در حومه درعا/ اهتزاز پرچم سوریه در «المسیفره»

منابع سوری از آزادسازی شهرک الشجره در حومه درعا از لوث تروریست‌های داعشی خبر دادند.
کد خبر: ۳۰۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ - 30July 2018

آزادسازی به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش عربی سوریه شهرک الشجره در حومه درعا را بعد از نابودی آخرین مراکز تجمع تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته به بخش‌های شمالی شهرک الشجره رسیده بودند.

نیروهای سوری طی روزهای گذشته تعدادی از روستاها و شهرک‌ها در حوض الیرموک واقع در حومه شمال غرب استان درعا را آزاد و امنیت این مناطق را به منظور بازگشت آوارگان برقرار کردند.

اهتزاز پرچم سوریه در شهرک «المسیفره»

در پی آزادسازی شهرک المسیفره در حومه شرقی درعا، امروز با حضور جمع کثیری از اهالی این شهرک و نیروهای ارتش، پرچم سوریه در میدان «الشهداء» این شهرک به اهتزاز در آمد.

اهالی شهرک المسیفره ضمن ابراز خشنودی  از بازگشت امنیت و ثبات به این شهرک بعد از نابودی تروریست‌ها، بار دیگر بر حمایت خود از روند سازندگی و بازسازی مناطق ویران شده در پی اقدامات تروریستی تاکید کردند.

شهروندان سوری تاکید کردند که بدون شک بر تروریسم پیروز خواهند شد و استان درعا به‌زودی به فضل جانفشانی‌های ارتش سوریه از لوث تروریسم آزاد می‌شود.

نشست نمایندگان دولت سوریه با نماینده پوتین در سوچی

هیئت نمایندگان دولت سوریه دهمین نشست مذاکرات آستانه درباره سوریه را هیئت روسی به ریاست الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه روسیه در امور سوریه برگزار کردند.

هیئت روسی پیش از این با استفان دی‌میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه نشستی در چارچوب دیدارهای دوجانبه بین هیئت‌های کشورهای ضامن روند آستانه یعنی روسیه و ایران و ترکیه و سایر هیئت‌های شرکت کننده برگزار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار