رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شد

با حکم رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، «غلامرضا حسن‌پور» به‌عنوان رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی این ستاد منصوب شد.
کد خبر: ۴۱۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 25August 2020

رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستادبازسازی عتبات عالیات منصوب شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، جلسه کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد بازسازی عتبات عالیات امروز برگزار و در این جلسه با حکم رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، «غلامرضا حسن‌پور» مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به‌عنوان رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شد.

حسن‌پور در این جلسه اظهار داشت: هدف اصلی تشکیل این کمیته، انسجام‌بخشی به کمک‌های اصناف و بازیان در بازسازی عتبات است؛ چون اصناف و بازاریان به‌صورت متفرقه کمک‌های خود را انجام می‌دهند؛ به‌عنوان مثال اصناف تاکنون ۵۰ میلیارد تومان کمک‌هایی را در قالب کمک‌های مومنانه داشته‌اند.

وی افزود: کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد بازسازی عتبات از امروز به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند که در همین رابطه طی یک ماه آینده نیز در استان‌ها و اتحادیه‌های صنفی، پاساژ‌ها و مجتع‌های تجاری و به عبارتی در سه میلیون واحد صنفی در کشور این کمیته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستادبازسازی عتبات عالیات درخصوص شیوه نامه عزاداری‌های محرم نیز عنوان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص نحوه عزاداری هیات‌ها در ماه محرم مصوبه‌ای داشت که اعلام شد؛ اما آنچه امروز در نحوه فعالیت هیأت‌ها مشاهده می‌کنیم، بر اساس اظهارات معاون وزیر بهداشت است؛ در واقع آنچه اجرا می‌شود، برخلاف مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است؛ لذا معاون وزیر بهداشت باید نسبت به حرفی که زده است، پاسخگو باشد.

همچنین در این مراسم، «یوسف افضلی» معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اینکه بنا بر تأکید شهید سلیمانی فعالیت بازسازی عتبات هیچ‌گاه نباید متوقف شود، اظهار داشت: ۹۵ درصد از کار احداث صحن حضرت زهرا (س) به اتمام رسیده است؛ البته ادامه کار به‌واسطه شیوع کرونا به‌صورت موقت متوقف شده است، اما کار احداث صحن حضرت زینب (س) با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به‌واسطه دریافت مجوز‌هایی در حال انجام است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار