نامه شهید علی‌اکبر توکلی/ هم‌چون صخره‌ای سخت در مقابل طوفان ایستادگی کنید

شهید توکلی در نامه‌ای به همسر خود آورده است: به زندگی و مبارزه خود ادامه بدهید. خوشحالی من در اين است كه ببينم شما بدون كوچک‌ترين ملالی هم‌چون صخره‌ای سخت در مقابل طوفان ايستاده‌ايد و ياد آور حضرت فاطمه (س) و زينب (س) باشيد.
کد خبر: ۲۵۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 17September 2017
نامه شهید علی‌اکبر توکلی / هم چون صخره‌ای سخت در مقابل طوفان ایستادگی کنید

به گزارش خبرنگار ساجد، علی‌اكبر توكلی، 1 بهمن 1338 در روستای كرتيلان از توابع ازنا لرستان دیده به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام پس مجاهدت طاقت‌فرسا در پنجم مردادماه 1360 در جبهه‌ خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه شهید توکلی به همسر خود
 
متن نامه‌ای که این شهید در شب عملیات به همسر خود نوشته است، در ادامه از منظر مخاطبان می‌گذرد:

بسم الله الرحمن الرحيم

مرضيه جان! سلام

امشب شب عمليات است و فردا پنج‌شنبه. امشب ساعت 3 عمليات است و بايد ساعت 1 آماده باشيم. الان هم ساعت 11 است. يک حمله وسيع داريم ممكن است شهيد شوم و يا زخمی شايد هم سالم بودم و به اميد خدا مزدوران را به عقب می‌رانيم. ان‌شاءالله.

مرضيه اميدوارم كه هميشه شاد و خرم باشيد و به ياد خدا. مرضيه جان از شهادت من دلگير نشو مبادا كه شهيد شدن من باعث ناراحتی در زندگی‌ات بشود. به زندگی و مبارزه خود ادامه بدهید و خوشحالی من در اين است كه ببينم شما بدون كوچک‌ترين ملالی هم چون صخره‌ای سخت در مقابل طوفان ايستاده‌ايد و يادآور حضرت فاطمه و زينب باشيد.

می‌توانی بعد از من ازدواج كنی و به زندگی‌ات سر و سامان بدهی ولی از ياد خدا غافل مشو و بارها به شما گفته‌ام كه برای من سعادت شما مهم است. پس خوشحالی من در سعادت شماست. مبادا حزن و اندوهی به خود راه دهی كه من ان‌شاءالله در آن دنيا پهلوی خدا خواهم رفت و هدايت ابدی خواهم يافت.

اللَهم اجعلنی من اوليائک فَان اوليائک لا خوف عليهم و لا هم يحزنون

پس هيچ خوفی از كسی و هيچ اندوهی از چيزی به دل راه مده. پيروز و موفق باشی.

انتهای پيام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار