جانباز هفتاد درصد شیمیایی به خیل شهدا پیوست

جانباز هفتاد درصد شیمیایی غلامرضا بهادر به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ - 21July 2015

جانباز هفتاد درصد شیمیایی به خیل شهدا پیوست

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جانباز هفتاد درصد غلامرضا بهادر صبح دیروز ۲۹ تیر ۹۴ با حضور خانوادههای شاهد و ایثارگر و جانبازان ساوه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ائمه جماعت ساوه، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور ساوه تشییع و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

حجتالاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه این مراسم، گفت: جانبازان شهدای زنده انقلاباند، اینان یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و یادآور رشادتها و فداکاریهای رزمندگان ایران هستند.

وی افزود: گرچه این عزیزان با عوارض و بیماریهایی که از دوران جنگ به یادگار دارند زندگی را با سختی و مشقت سپری میکنند ولی وجود با ارزششان در زندگی ما روشنیبخش چشم و دل ماست، شهادت هرکدام از این بزرگواران رسیدن به لقاءالله و پیوستن به یاران شهیدشان است.

سیدمصطفی کشفی رئیس بنیاد شهید ساوه نیز گفت: شهید غلامرضا بهادر از جانبازان ورزشکار ما بود، ولی در سال ۱۳۶۶ مجروح شده و به دلیل عوارض شیمیایی ناشی از جبهه و جنگ در تاریخ ۲۶ تیر ۹۴ به خیل عظیم شهدا پیوست.

وی افزود: مراسم تشییع این جانباز شهید صبح امروز برگزار و سیدحسین تقوی امام جمعه ساوه بر پیکر این شهید نماز خوانده و در گلزار شهدای ساوه به خاک سپرده شد.

کشفی همچنین متذکر شد که مراسم ختم این بزرگوار عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ لغایت ۱۹ در مسجد انقلاب ساوه برگزار میشود.

گفتنی است جانباز غلامرضا بهادر درسال ۱۳۴۴ در ساوه متولد، درتاریخ ۱۶ اسفند ۶۶ در منطقه شلمچه مجروح شده و در تاریخ ۲۶ تیر ۹۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار