دبیر هفته دفاع مقدس شهرستان آمل خبر داد؛

اجرای بیش از 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در آمل

محسن کاردل از اجرای بیش از 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در آمل خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ - 20September 2019

اجرای بیش از 100 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در آملبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محسن کاردل» دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگی برای اثبات قدرت ایمان و حقانیت و پایداری و پیروزی ملت ایران بود، اظهار داشت: روزهای حساس و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس سرشار از حماسه‌آفرینی‌ها و سلحشوری‌های با ایمان‌ترین و دلاورترین مردم این کشور بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اتکاء بر ایمان و وحدت و اطاعت از ولی فقیه و فرماندهی کل قوا توانستند قدرت قالب عراق، صدام و استکبار را از بین ببرند، افزود: دفاع مقدس در یک کلام مظهر ولایت‌پذیری و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.

کاردل از اجرای بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس با رژه حماسی و خودرویی نظامی و حضور بسیجیان در سطح شهر با حضور چهار گردان و 10 گروهان ساعت 8 صبح 31 شهریور از سپاه ناحیه آمل به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی گرامیداشت و تجلیل از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا را یکی از برنامه‌ها برشمرد و گفت: یادواره هزار و 48 شهید آمل که با حضور پنج هزار نفر در هفتم مهر به همراه سخنرانی یک مسئول کشوری و تجلیل از جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا در مصلای شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها