حسین یکتا:

انقلابی‌ها حلقه‌های واسطه مفقوده میان مردم و حاکمیت را پدید آورند

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی اربعین گفت: ما به یک سازمان‌دهی جدید فکر می‌کنیم که به حلقه‌های واسط مفقوده میان مردم و حاکمیت نیاز داریم و نیروهای انقلابی باید این حلقه‌ها را پدید آورند.
کد خبر: ۳۶۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 20September 2019

انقلابی‌ها حلقه‌های واسطه مفقوده میان مردم و حاکمیت را پدید آورندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حسین یکتا ظهر امروز (جمعه) در دومین گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و چهارمین همایش هیأت‌های فعال در عرصه اربعین که با همکاری مسجد مقدس جمکران در شبستان کربلا این مسجد مقدس برگزار شد، ضمن تقدیر از برنامه‌های جامعه ایمانی مشعر در راستای ساماندهی هیأت‌های مذهبی و انجام حرکت‌های انقلابی منسجم در اربعین اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی در کنار یکدیگر یک شبکه منسجمی را در کشور تشکیل می‌دهند که با استفاده از آن‌ها می‌توان مهم‌ترین اهداف را تحقق بخشید.

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی اربعین افزود: ما به یک سازمان‌دهی جدید فکر می‌کنیم که به حلقه‌های واسط مفقوده میان مردم و حاکمیت نیاز داریم و نیروهای انقلابی باید این حلقه‌ها را پدید آورند.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) یادآور شد: اگر نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حرکت خود را گسترش کنند و در خط مقدم اربعین حسینی حضور داشته باشند می‌توان با استفاده از این ظرفیت اربعین، اتفاق‌های جدیدی را در سطح بین‌المللی رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: اربعین با حضور انقلابی‌های کشورهای مختلف از جمله عراق و ایران سازمان‌دهی جدیدی را به وجود آورده که می‌توان از این ساختار برای تقویت جبهه مقاومت و ضربه‌زدن به استکبار استفاده کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها