عبدالسلام: نفت عربستان ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست

سخنگوی جنبش «أنصارالله» با بیان اینکه اگر تجاوز به یمن متوقف نشود، عملیات بعدی علیه متجاوزان دردناک‌تر است، گفت: نفت عربستان ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست.
کد خبر: ۳۶۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ - 17September 2019

عبدالسلام: نفت عربستان ارزشمندتر از خون مردم یمن نیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن سخنانی را پیرامون تحولات اخیر این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی ضمن دفاع از عملیات نظامی علیه تأسیسات نفتی آرامکو اظهار داشت: اگر حملات متجاوزان به یمن متوقف نشود، عملیات های بعدی دردناک تر خواهد بود.

این مقام یمنی همچنین گفت: نفت عربستان سعودی ارزشمندتر از خون مردم یمن نیست.

عبدالسلام در ادامه با اشاره به وابستگی شدید عربستان سعودی به ایالات متحده آمریکا گفت: وقت آن رسیده است که مقامات سعودی دریابند که حساب باز کردن روی حمایت های آمریکا گزینه‌ای محکوم به شکست است.

سخنگوی أنصارالله در ادامه یادآور شد: ما خواهان جنگ نیستیم اما اکنون در موقعیت دفاع از خود قرار داریم و ملت یمن ثابت کرده است که در برابر ظلم و ستم سکوت نکرده و دست بسته نمی‌نشیند.

وی در خصوص امارات نیز گفت: ما وضعیت میدانی را به دقت رصد می کنیم و به دنبال آن هستیم تا صحت ادعای امارات درخصوص عقب نشینی از یمن مشخص شود. اماراتی ها تاکنون از یمن خارج نشده اند و برای در امان ماندن از حملات، ادعای عقب نشینی را مطرح می کنند.

عبدالسلام اظهار داشت: در حال حاضر امارات بیش از هر زمان دیگری مستحق هدف قرار گرفتن مواضعش توسط یمنی هاست.

اخیرا نیروهای یمنی با ۱۰ پهپاد تأسیسات نفتی و حیاتی سعودی در آرامکو را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار