تأمین‌ تجهیزات مورد نیاز مرزهای چهارگانه برای تردد زائران اربعین حسینی

در نشست هم‌اندیشی ارتقای ارائه تسهیلات راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای به زائران اربعین حسینی، تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مرزهای چهارگانه مسیر تردد زائران اربعین حسینی در دستور کار حوزه‌های مرتبط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ - 17September 2019

تأمین‌ تجهیزات مورد نیاز مرزهای چهارگانه تردد زائران اربعین حسینی‌به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در دومین نشست هم‌اندیشی راه‌کارهای ارتقای تسهیلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به زائران اربعین حسینی‌ بر پیگیری تأمین هرچه سریع‌تر امکانات و تجهیزات مورد نیاز در استان‌های مرزی تأکید کرد.

وی ‌اظهار داشت‌: ‌به منظور مدیریت هرگونه عملیات راهداری در محورهای استان‌های مرزی به ویژه در زمان‌های اضطراری‌، گشت‌های راهداری در محورها حضور پیدا می‌کنند و مکان‌هایی جهت استقرار ماشین‌آلات راهداری و گشت‌های راهداری در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان اختصاص می‌یابد.

وی همچنین به استقرار سایر تجهیزات مورد نیاز اشاره کرد و افزود: تأمین آب سرویس‌های بهداشتی‌، استقرار کانکس با امکانات‌، جرثقیل‌، تأمین ارتباط پایدار مخابراتی از سوی مرکز مدیریت راه‌های استان‌های مرزی‌، نصب دوربین پلاک خوان وسایل نقلیه در پایانه برکت‌، استقرار مرکز مانیتورینگ در پایانه مرزی مهران از جمله سایر تجهیزات مورد نیاز است که در این نشست هماهنگی‌های لازم انجام گرفته و عملیاتی می‌شود.

در این نشست‌ ‌داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری به عنوان مسئول حوزه حمل و نقل و محمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات به عنوان مسئول حوزه راهداری جهت پیگیری امور و تأمین زیرساخت های مورد نیاز، تعیین شدند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها