مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دفاع مقدس باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور گفت: همانگونه که عاشورا اسلام را زنده کرد، آنچه در دفاع مقدس رخ داد باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ - 15September 2019

دفاع مقدس باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن  جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شوند.

وی با اشاره به در پیشرو بودن هفته دفاع مقدس، افزود: شاید هم سان  یا بالاتر از دهه فجر باید به هفته دفاع مقدس توجه کرد زیرا همانگونه که عاشورا اسلام را زنده کرد، آنچه در دفاع مقدس رخ داد باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: همه مسئولین باید به برگزاری برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس اهتمام ویژه داشته باشند و برنامه‌ها را به صورت خلاقانه و مبتکرانه اجرا کنند.

ناصرپور با بیان اینکه در هفته دفاع‌مقدس ما به دنبال این هستیم که مفاهیم  آن حماسه‌های جاوید را به نسل امروزی منتقل کنیم، بیان کرد: عرصه اندیشه جوانان ما توسط دشمن بمباران فکری می‌شود ما بایستی آن همه حماسه زیبا را با غنای محتوایی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مد نظر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت یادوارهای شهدا تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های حفظ نام و یاد شهداست که ماه محرم فرصت مناسبی برای برگزاری این یادواره ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد، مقاومت و ایثار در هفتم مهر در سراسر کشور افزود: در استان لرستان همایش پیشکسوتان علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

ناصرپور با بیان اینکه در شهرستان خرم آباد از 500 پیشکسوت تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که همه دستگاه‌های فرهنگی استان کمک کنند نقش لرستان را در دوران دفاع مقدس به خوبی نشان داده شود.

وی گفت: 60 هزار رزمنده لرستانی در دوران دفاع مقدس فعالیت داشته‌اند و در بمباران‌های هوایی و موشک باران ها، 27 هزار خانه مسکونی ما تخریب شده است بنابراین ما بایستی در هفته دفاع مقدس نهایت استفاده را در معرفی چهره استان داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، واکاوی عملیات ثامن الائمه، رژه نیروهای مسلح، عطر افشانی گلزار شهدا، تبلیغات محیطی، سخنرانی مسئولین نظامی در شهرهای استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از سربازان نمونه، سرکشی به خانواده‌های شهدا و تجلیل از آنان و برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس را مهمترین برنامه‌هایی برشمرد که در هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها