مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا عنوان کرد؛

اجرای طرح «راهیان بصیرت» توسط سپاه کربلا مازندران

«محمد عباسپور» از اجرای طرح «راهیان بصیرت» توسط سپاه کربلا مازندران خبر داد و گفت: این برنامه برای اولین بار از هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ - 15September 2019

اجرای طرح «راهیان بصیرت» توسط سپاه کربلا مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدعباسپور» مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در جمع خبرنگاران از اجرای اردوی گردشگری جنگل با عنوان «راهیان بصیرت» با رویکرد بازشناساندن جریان ضد انقلاب در دهه 60  خبر داد و اظهار داشت: این برنامه برای اولین بار با حضور اقشار مختلف مردم از هفته دفاع مقدس در استان مازندران اجرا می‌شود.

وی هدف از این طرح را در امتداد راهیان نور غرب و جنوب عنوان کرد و گفت: منافقین در دهه 60 به دنبال اهدافی که در جنگل‌های شمال برای خودشان در نظر داشتند مناطق جنگلی شمال کشور و محل نبرد جنگل را تحت عنوان «جبهه سوم» به عنوان یکی از جبهه‌های داخلی کشور برای رسیدن به اهداف‌شان نامگذاری کردند و در پی آن اقدامات و فعالیت‌ها و عملیات‌های مسلحانه‌ای در جنگل‌های شمال کشور بر علیه انقلاب و مردم در شمال اتفاق افتاد.

این مسئول ادامه داد: در طرح «راهیان بصیرت» به دنبال این هستیم تا بتوانیم جریان نفاق و ضد انقلاب را به نحو احسن از طریق راهیان نور برای مخاطبین‌مان تشریح و تبیین کنیم.

عباسپور افزود: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، به علت غفلت مسئولین‌مان نتوانستیم این موضوع را برای مخاطبین تبیین کنیم و نسل امروز ما نمی‌داند چرا واقعه ششم بهمن آمل در وصیت‌نامه حضرت امام متذکر شده و حضرت امام (ره) از آن به عنوان یک حادثه مهم تاریخی یادآوری و اشاره می‌کنند.

وی از برگزاری مراسم افتتاحیه این طرح در هفته گذشته با حضور کارآموزان روایتگری دفاع مقدس در منطقه سوادکوه در روستای «ولیلا» و «لاجیم» که یکی از پایگاه‌های فعال منافقین در آن ایام بود خبر داد و گفت: در هفته جاری نیز این دوره را با حضور خواهران راوی در جنگل‌های سوادکوه برنامه‌ریزی کردیم و قرار است طرح راهیان بصیرت را تا آخر هفته دفاع مقدس به صورت منظم برای اقشار مختلف مردم در قالب اردوهای یک روزه تحت عنوان گردشگری جنگل اجرا کنیم تا به رویکردهایی که مدنظر ما است، برسیم.

این مسئول گفت: این اردو شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تبیین حوادث تاریخی با مدل روایتگری و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی است تا مخاطبین‌مان بتوانند یک برنامه محتوایی باکیفیت و اثر بخش را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار