رییس شورای شهر شیراز تاکید کرد؛

ضروریت توسعه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس

«سید رزاق موسوی» با بیان اینکه استان فارس در دوران دفاع مقدس نقش ارزشمند داشته است، گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان باید توسعه و گسترش و در منزلت استان باشد.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ - 15September 2019

ضروریت توسعه  مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «سید رزاق موسوی» رییس شورای شهر شیراز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بازدید از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس یگان‌های نظامی استان فارس و رزمندگان استان نقش سازنده و ارزشمندی در پیروزی‌ها داشته است که مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان نیز باید در حد و اندازه‌های رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران باشد.

رییس شورای شهر شیراز که خود از آزادگان دوران دفاع مقدس است، بیان داشت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان باید گسترش و توسعه یابد تا به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در استان مطرح شود و فرهنگ ارزشمند و غنی دفاع مقدس را باپه دنیا صادر کند.

وی افزود: شورای شهر شیراز در راستای گسترش فضای پیرامونی این مرکز تلاش های خود را انجام خواهد داد تا اراضی اطراف مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تملک و این مرکز به جایگاه واقعی خود برسد.

موسوی گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس در نقطه ای از شهر شیراز قرار گرفته است که می تواند از آسیب های اجتماعی این منقطه جلوگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار