سرلشکر باقری در دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش چین:

روابط عمیقی بین تهران و پکن برقرار است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران توسعه و تقویت روابط چین و ایران را برای هر دو طرف دارای اهمیت بالایی دانست و گفت: هم‌اکنون شاهد روابط عمیقی بین تهران و پکن هستیم.
کد خبر: ۳۶۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 11September 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که امروز در رأس یک هیأت بلندپایه نظامی وارد پکن شد، در دیدار ژنرال «لی زوا چنگ» رئیس ستاد مشترک ارتش چین در پکن اظهار داشت: ایران برای ارتباط در همه ابعاد با جمهوری خلق چین، اهمیت فوق‌العاده‌ای قائل است. در بخش نظامی هم روابط دیرینه‌ای داریم و امیدواریم که این سفر بتواند نقطه عطفی برای توسعه و تقویت این روابط باشد.

وی با تبریک هفتادمین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین افزود: دو کشور در طول چهار دهه گذشته روابط دیرینه خود را نه‌تنها حفظ کرده بلکه همواره آن را تقویت کرده‌اند به طوری که هم‌اکنون شاهد روابط عمیق بین تهران و پکن هستیم.

سردار باقری: تقویت روابط چین و ایران برای هر دو طرف مهم است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تشکر از دعوت همتای چینی خود برای سفر به پکن از ژنرال «لی زوا چنگ» رئیس ستاد مشترک ارتش چین دعوت کرد که به ایران سفر کند.

ژنرال «لی زوا چنگ» رئیس ستاد مشترک ارتش چین هم در این دیدار از سرلشکر باقری به عنوان «شخصیتی متنفذ» در جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: سفر جنابعالی به پکن راهبرد دو کشور را تقویت می‌کند و سطح همکاری‌های دو جانبه را افزایش می‌دهد.

سردار باقری: تقویت روابط چین و ایران برای هر دو طرف مهم است

وی همچنین از سرلشکر باقری با عنوان مهمانی ویژه یاد کرد که سفر وی روابط توسعه‌یافته تهران پکن را وارد مرحله‌ای جدید خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، سرلشکر باقری صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی در رأس یک هیات عالی‌رتبه نظامی و در پاسخ به دعوت رئیس ستاد ارتش چین وارد پکن شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار