معدنی پور تاکید کرد:

ضرورت بازدید قشرهای مختلف مردم از موزه با تبلیغ موثر جامعه روحانیت در مساجد

معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم دیدار با ائمه جماعات ناحیه شهید بهشتی، گفت: روحانیون از طریق سخنرانی در مساجد می‌توانند مردم را برای بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ترغیب کنند.
کد خبر: ۳۵۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 29August 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نرگس معدنی‌پور» معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم دیدار با ائمه جماعات ناحیه شهید بهشتی پنجشنبه در سالن مهران موزه، اظهار داشت: به دلیل نقش موثری که روحانیت در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین آرمان های مقدس امام خمینی(ره)، منویات حکیمانه مقام معظم رهبری در جامعه ایفا کرده‌اند، حضور روحانیت و بازدید آنان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می تواند در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس ازجمله ایثار و شهادت و مقاومت در جامعه بسیار موثر باشد، چراکه هر روحانی با تریبونی که درمساجد در اختیار دارد می تواند مبلغ فرهنگی و دینی خوبی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه موزه رسانه ای نوین و پویا و بزرگترین موزه مدرن در خاورمیانه مطرح است، افزود: از آنجا که قشر روحانیت به عنوان مشاوران و مبلغان دینی موثر در جامعه مطرح هستند، مسئولان موزه در راستای رسالت و اهداف مهمی که برعهده دارند می توانند از نظرات و پیشنهادات جامعه روحانیت در زمینه رشد و ارتقای بخش های مختلف موزه استفاده کنند.

معدنی پور با بیان اینکه یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی حضور موثر روحانیت در جامعه بوده است، درادامه گفت: علاوه بر نقشی که روحانیت در جامعه و در جنگ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده است در بحران های مختلف امروز جامعه از جمله سیل اخیر در کشور می توان از آن ها استفاده کرد.

معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم دیدار با ائمه جماعات ناحیه شهید بهشتی، گفت: روحانیون از طریق سخنرانی در مساجد می توانند مردم را برای بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ترغیب کنند.

وی تصریح کرد: خانواده های متدین کشور اعتماد اجتماعی بسیار زیادی نسبت به قشر روحانیت دارند بنابراین مسئولان موزه نیز می توانند از راهنمایی های موثر این قشر و نقش آفرینی های جامعه روحانیت در راستای گام های بلند و اهداف مهم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده کنند.

معدنی پور تصریح کرد: دو هدف از حضور و بازدید جامعه روحانیت در موزه را دنبال میکنیم اول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی موزه به خانواده های متدین و مومن به ویژه نسل جوان و نوجوان و دوم استفاده از ظرفیت و توانمندی های روحانیت است تا مسئولان موزه با مشاوره و راهنمایی این قشر بتوانند گام های موثرتری بردارند.

معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر نقش موثر روحانیت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: تبلیغ روحانیون از مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مساجد می تواند در گسترش و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت درجامعه موثر باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها