مدیر انتشارات دارخوین:

کتاب «پنج دقیقه با مدافعان» منتشر خواهد شد

«جانمراد احمدی» از انتشار مجموعه‌ای با عنوان «پنج دقیقه با مدافعان»، شامل خاطرات کوتاهی از شهدای مدافع حرم خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ - 21August 2019

کتاب «پنج دقیقه با مدافعان» منتشر خواهد شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جانمراد احمدی» مدیر انتشارات «دارخوین» در گفت‌وگو با «تسنیم»، از انتشار مجموعه‌ای جدید درباره خاطرات شهدای مدافع حرم خبر داد و اظهار داشت: مجموعه «پنج دقیقه با مدافعان» در نظر دارد تا با ارائه خاطرات کوتاه از شهدایی که در عراق و سوریه به شهادت رسیدند، آن‌ها را به مخاطب به ویژه مخاطبان جوان معرفی کند.

وی ادامه داد: این اثر دربردارنده خاطره ۳۳ شهید مدافع حرم استان اصفهان است که در قطع جیبی منتشر می‌شود و در هر کدام، ۳۲ خاطره ذکر شده است.

به گفته مدیر انتشارات دارخوین؛ مهسا عسگری، الهه حاجی حسینی، مهدی ابوالحسنی، سعید کرمی، سید علی مرتضوی، زهرا حق‌شناس، احمد ابراهیمی و کبری خدابخش دهقی از جمله نویسندگانی هستند که در این مجموعه همکاری کرده‌اند.

احمدی با بیان اینکه مجموعه حاضر پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار کتاب برای شهدا در حجم کم منتشر می‌شود، اضافه کرد: پیش‌تر نیز انتشارات دارخوین مجموعه «پنج دقیقه با بهشتیان» را بر همین اساس منتشر کرده بود که دربردارنده خاطرات شهدای استان اصفهان بود.

مدیر انتشارات دارخوین همچنین از استقبال مردم از کتاب «مجید بربری»، شامل خاطراتی درباره شهید مجید قربان‌خانی خبر داد و افزود: این اثر پس از تشییع شهید مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. تاکنون ۱۰ چاپ از این اثر در بازار کتاب عرضه شده و قرار است چاپ یازدهم آن نیز به زودی توزیع شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار