امام جمعه شهر چوئبده آبادان:

برگزاری یادواره‌های شهدا کمتر از جهاد نیست

حجت‌الاسلام حمید سیلاوی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا کمتر از جهاد نیست، چراکه سبب زنده نگه داشته شدن روحیه شکست ناپذیری می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ - 19August 2019

جنگ جهانی اقتصادی که آمریکا به راه انداخته سبب ورشکستگی خود او شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس اهواز، حجت الاسلام والمسلمین«حمید سیلاوی» امام جمعه شهر چوئبده آبادان در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس که امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری آبادان با حضور پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حادثه ای بود که امروز تمام تحلیلگران داخلی و خارجی به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است که دلیلش هم وضعیت خاص آمریکا است که به انزوا کشیده شد.

وی افزود: باید برنامه های هفته دفاع مقدس به سمت گرایش، علاقه و سلیقه های نسل جوان کشور سوق داده شوند تا بتوان تاثیر مدنظر را در بین این نسل کنجکاو به جا گذاشت.

امام جمعه شهر چوئبده تصریح کرد: جنگ جهانی اقتصادی که آمریکا به راه انداخته سبب ورشکستگی خود او شده است و کشورهایی همچون چین، روسیه، ایران و ترکیه دلار را از معادلات خود حذف کرده اند.

وی گفت: برگزاری یادواره های شهدا کمتر از جهاد نیست چرا که سبب زنده نگه داشته شدن روحیه شکست ناپذیری می شود و در بُعد داخلی آن سبب انتقال این روحیه به نسل های آینده و کنونی و در بُعد خارجی آن نشانگر زنده بودن روحیه شکست ناپذیری انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام سیلاوی افزود: این سرمایه بزرگی است که سبب شده تا هیچ کسی به جمهوری اسلامی نگاه چپ نکند، شروع انقلاب اسلامی با جنگ بود که اکنون صادر شده و در حال گسترش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار