حضور پررنگ ایران در نمایشگاه هوافضای روسیه / نمایش آخرین دستاورد‌های ایران در ماکس۲۰۱۹

برخی از آخرین دستاورد‌های هوایی و فضایی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه نیز به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۳۵۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 19August 2019

حضور پررنگ ایران در نمایشگاه هوافضای روسیه / نمایش آخرین دستاورد‌های ایران در ماکس۲۰۱۹به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، همزمان با نمایشگاه بین المللی هوا فضای روسیه (MAKS-2019) برخی از آخرین دستاورد‌های هوایی و فضایی جمهوری اسلامی ایران نیز به نمایش درخواهد آمد.

جمهوری اسلامی ایران تاکنون در چند دوره از این نمایشگاه دستاورد‌های خود را ارائه کرده که در سنوات گذشته، چندین شرکت دانش بنیان، سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح و دیگر سازمان‌های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، دستاورد‌های خود را در معرض دید شرکت کنندگان در این نمایشگاه گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه بیش از 340 شرکت از 17 کشور جهان از جمله شرکت‌های دانش بنیان از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آخرین دستاور‌هایی هوایی و فضایی خودرا به نمایش خواهند گذاشت.

توسعه صادرات و گسترش همکاری‌های فنی و تجاری و همچنین مبارزه با تحریم‌های ظالمانه اعمال شده بر صنعت هوانوردی کشور، از جمله اهداف حضور متخصصان و صنعتگران صنعت هوانوردی کشور در این نمایشگاه است.

ماکس 2019 از تاریخ 5 لغایت 10 شهریور ماه در فرودگاه ژوکوفسکی (Zhukovsky airport) و با حضور بیش از 250 صنعتگر صنعت هوایی ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه در روز 27 آگوست (5 شهریور) به منظور بازدید مقامات رسمی روسیه افتتاح خواهد شد و تا روز 29 آگوست برای بازدید بازرگانان دایر خواهد بود و در روز‌های 30 آگوست تا 1 دسامبر نیز برای بازدید عموم برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها