فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد مطرح کرد؛

حضور تیپ الغدیر در ۳۱ عملیات آفندی و پدافندی جنگ تحمیلی

سرتیپ دوم پاسدار «حسن علیزاده» گفت: تیپ 18 الغدیر در دوران دفاع مقدس در ۱۱ عملیات آفندی و ۲۰ عملیات پدافندی دفاع مقدس حضور پیروزمندانه داشت و هیچ‌گاه در هیچ شرایطی عقب‌نشینی نکرد.
کد خبر: ۳۵۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 19August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، صبح امروز جمعی از پاسداران یزدی به مناسبت عید غدیر و سالروز تشکیل تیپ ۱۸ الغدیر یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار کردند.

در این دیدار که سرهنگ «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و دیگر فرماندهان سپاه حضور داشتند، سرتیپ دوم پاسدار «حسن علیزاده» فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد به بیان گوشه‌ای از خدمات و فداکارهای پاسدارن این تیپ پرداخت.

علیزاده اظهار داشت: در سه دهه‌ای که از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، پاسداران تیپ ۱۸ الغدیر قریب به ۲۰ سال آن را در ماموریت‌های مختلف از جمله جنوب شرق کشور، پیرانشهر و... گذرانده‌اند.

وی افزود: یزدی‌ها در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه هم نقش به‌سزایی را داشته‌اند و در کمک‌رسانی به مردم دردکشیده در حوادث غیر مترقبه کشور هم هرچه در توان داشته‌اند، انجام دادند.

فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد  با اشاره به تشکیل تیپ الغدیر  در ۱۸ ذی الحجه ۱۴۰۳ بیان داشت: این تیپ با همت فرماندهان و حمایت‌های بی دریغ آیت‌الله ناصری تشکیل شد و در دوران دفاع مقدس در ۱۱ عملیات آفندی و ۲۰ عملیات پدافندی دفاع مقدس حضور پیروزمندانه داشته و هیچگاه در هیچ شرایطی عقب‌نشینی نکرده است.

همچنین در این آیین سردار «مهدی فرهنگ دوست» و سردار «محمدکاظم میرحسینی» به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداختند و در پایان سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد از آیت‌الله ناصری تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار