مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

رسانه، موثرترین مسیر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس

سرهنگ احیامحمد امیری گفت: برای اینکه فرهنگ غنی و بسیار ارزشمند دفاع مقدس را به جامعه و نسل جوان منتقل کنیم بهترین و موثرترین مسیر بهره گیری از رسانه است.
کد خبر: ۳۵۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ - 18August 2019

موثرترین مسیر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس، مسیر رسانه و صداوسیما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در مراسم اهدای هدایای کمیسیون های حوزه دفاع مقدس که به مناسبت بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیما مراکز استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: خراسان شمالی افتخار این را دارد که 3 هزار شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کند.

وی بیان کرد: استان خراسان شمالی فاصله زیادی با مناطق جنگی داشت اما در عین حال رزمندگان غیور و شجاع این استان با روحیه بسیار بالا به جبهه های جنگ می رفتند و در برابر دشمن متجاوز ایستادگی می کردند.

امیری دفاع مقدس را یکی از حوادث تاریخی مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: برای اینکه فرهنگ غنی و بسیار ارزشمند دفاع مقدس را به جامعه و نسل جوان منتقل کنیم بهترین و موثرترین مسیر بهره گیری از رسانه است.

وی اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همانطور که از نام آن پیداست هم در جهت جمع آوری اسناد دفاع مقدس و هم در حوزه نشر فرهنگ دفاع مقدس فعالیت می کند و تاکنون حدود 300 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و انقلاب در خراسان شمالی منتشر شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی تاکید کرد: اگر فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب را به خوبی به نسل جوان منتقل کنیم قطعا مدیریت کشور کار سختی نخواهد بود، چراکه رزمندگان ما سخت ترین کار را در دفاع مقدس انجام دادند در حالی که دستمان خالی بود در برابر تمام دنیا ایستادیم و پیروزمندانه از میدان جنگ بیرون آمدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار