جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

عبور از گذرگاه‌های مشکلات با همدلی و اتحادی از جنس دفاع‌ مقدس میسر می‌شود

«حسین محمدرضایی» گفت: متاسفانه به دلیل مدیریت نادرست در منابع، مشکلاتی در کشور بوجود آمد که باید مثل دوران دفاع مقدس با اتحاد و همدلی در همه زمینه‌ها از گذرگاه عبور کرده و اقتصاد توانمند و درون‌زا را در کشور ایجاد کنیم.
کد خبر: ۳۵۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ - 18August 2019

عبور از گذرگاه‌های مشکلات با همدلی و اتحادی از جنس دفاع‌مقدس میسر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در همایش استانی «مدیریت مصرف انرژی محور رونق تولید» که امروز در دانشکده سماء ساری برگزار شد با اشاره به توجه کشورهای پیشرفته به تولید و مصرف انرژی اظهار داشت: ایران در زمینه تولید انرژی مشکلی ندارد چرا که بعد از انقلاب، ما در زمینه‌های تولید علم به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم، اما در حوزه مصرف دچار مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه دانش و آگاهی قاطبه مردم در زمینه مصرف انرژی کم است، افزود: امروزه موظف هستیم با ابزار رسانه و دستگاه‌های مسئول در این زمینه اطلاع‌رسانی گسترده داشته باشیم و اطلاعات مردم را در زمینه مصرف انرژی بیشتر کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه خدای متعال بارها آدم را از اسراف نهی کرده است، عنوان کرد: مهندسین برای تولید انرژی زحمات زیادی را متحمل می‌شود اگر در حوزه بهینه‌سازی مصرف کاری نشود دیگر رونق اقتصادی اتفاق نمی‌افتد.

محمدرضایی با اشاره به اینکه کشور حتی در زمینه اقتصادی هم پیشرفت کرده است، خاطرنشان کرد: اگر این تحریم‌ها در کشورهای پیشرفته اتفاق می‌افتاد بارها نظام سیاسی آنها را متلاشی کرده بود و این نشان‌دهنده آن است ما در زمینه اقتصادی هم رشد قابل توجهی داشتیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا اقتصاد را یکی از مولفه‌های قدرت کشور برشمرد و با بیان این مطلب که کسی قبل از پیروزی انقلاب تصور نمی‌کرد در ایران پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها ساخته شود، گفت: امروزه قرارگاه خاتم بزرگترین نیروگاه میعانات گازی در دنیا را ساخت و به بهره‌برداری رسیده و نیز سد تلمبه‌ای ذخیره‌ای در سیاه بیشه جزء سدهای منحصربه‌فرد بوده و برای تولید انرژی در کشور ساخته شده است.

محمدرضایی با اظهار به اینکه نباید با داشتن ظرفیت عظیم جوانان تحصیلکرده و منابع، کشور دچار مشکل شود، تاکید کرد: متاسفانه به دلیل مدیریت نادرست در منابع، مشکلاتی در کشور بوجود آمد که باید مثل دوران دفاع مقدس با اتحاد و همدلی در همه زمینه‌ها از گذرگاه عبور کرده و اقتصاد توانمند و درون‌زا را در کشور ایجاد کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ورود بسیج به عرصه‌های مختلف می‌تواند مشکلات را برطرف کند، افزود: جوانان مومن با انگیزه، انقلابی و متخصص آماده خدمت رایگان به مردم هستند.

محمدرضایی ظرفیت بسیج را متعلق به همه مردم و کشور دانست و عنوان کرد: در دهه هفتاد به واسطه بکارگیری بسیج، فلج اطفال در کشور ریشه‌کن شد و یا در همین سیل اخیر همچنان نیروهای بسیجی در مناطق سیل‌زده مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار